Zoals de meeste van jullie weten is Banjer een aantal dagen geleden geopereerd aan haar bekkie. Er zijn 7 kiezen, een hoektand en snijtand getrokken. De dierenarts vermoed stomatitis maar ik heb nog goede hoop dat het iets anders is aangezien ze nooit last heeft gehad van een ontstoken bekkie. Ze moet nu 2 weken lang ab, synulox. Ben daar niet zo blij mee, aangezien ik er geen goede ervaringen mee heb maar volgens de da heeft ze echt deze nodig ivm dat de operatie in haar bekkie plaats vond. Ze reageert er tot nu toe overigens wel goed op!
Maar nu mijn vraag, Banjer is verschikkelijk wat betreft pillen!!! Fijn malen trapt ze bijna nooit in, zelfs niet gemengd met wat honing en vlees! Snoepjes worden keurig netjes opgegeten, het pilletje blijft liggen en ondanks dat het me nu nog lukt om de pillen in haar bekkie te doen en te wrijven weet ik dat eerdaags de gevechten met haar gaan plaats vinden, omdat ze het zat raakt. Ze moet nog ruim anderhalve week die pillen en dat 2x per dag!!!! Wie heeft er nog goede tips??? Want met zat raken, bedoel ik zat raken, en ik wil haar liever niet in houtgreep houden. Denk dat ze me dat nooit vergeeft!!
Het gaat overigens heel goed met haar