Ik heb een vraag, wat is leuk voor een kat? Of wat vinden ze heerlijk? Ik wil namelijk iets aan onze katten geven als verassing .... weet iemand iets leuks/lekkers wat ik ze kan geven?
Ps: a.u.b niet iets prijzigs (a.u.b onder 20 euro )
14 jarige trainster en verzorgster van onze 5 katjes
Jippy (2005), Snoety (2005), Koefke (2010), Mickey (23-7-2012) en Tijger (23-7-2012)
Was ook het eerste wat in mij opkwam - eendagskuiken. Je kunt mijn katten geen groter plezier doen dat met een kuikentje.
Of valeriaan druppels, daar worden ze een beetje high van - de meeste katten vinden dat heerlijk. Flesje
€ 3 bij de apotheek. Je doet een paar druppels op b.v. een pluchen speelbeest. dan gaan ze ermee vrijen.
Niks engs aan het is dat of ze worden versnipperd. De katten doen er een moord voor
Het is ook goed voor hun tanden.
Zielig is het ook niet, ze zijn al dood. Ik zou ze wel buiten voeren.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Versnipperd? Vreselijk,, hoe gaat zoiets? gewoon hele kuiken geven? Buiten neem ik aan ?
bloed etc spuit er niet uit toch? Mis als t toch allemaal niet zo eng is kan ik t is proberen?
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya Fotos van Gizmo en Caya
Ja, na het ontdooien geef je ze (met handschoenen) buiten aan een stel smekende katten die ze binnen 5 minuten op hebben en daarna de tegels na likken op eventuelen bloeddrubbels. Er spuit niks uit er kan wel wat uitvallen, maar dan zie je alleen als je blijft kijken.
Eerste keer is het vreemd, daarna went het snel. De plezier van de katten helpt wel.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees