Weigert de stamboom te sturen.

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Nathalie257
Kitten

Weigert de stamboom te sturen.

Bericht door Nathalie257 »

Hallo, ik ben nieuw hier. Mijn naam is Nathalie en ik ben sinds 2 jaar geleden eigenaar van een brits korthaar. Na lang zoeken naar een geschikte cattery kwam ik terecht bij een fokker. Ze beloofde gezonde kittens met stamboom, chips, entingen, alles wat normaal een echte fokker zou moeten doen. Echter zijn de fokker en ik en mijn toenmalige partner heel goed bevriend geworden en hebben afgesproken om mijn brits korthaar als fokpoes te gebruiken, voor 1 of 2 nestjes. Onder haar naam en voorwaarden met een dekkater uitgekozen door haar. Ik hoefde van haar geen dekgeld te betalen maar wilde in ruil daarvoor een kitten hebben uit het nest. Ten het nestje uiteindelijk geboren was wilde ze ineens 2 kittens hebben, voor mij geen probleem want ja het waren haar voorwaarden. Wel moest ik alle onkosten (chip, entingen, stamboom) betalen. Ook dit was geen probleem. Sinds kort ben ik er achter dat mijn stamboom niet officieel is en slechts een kopie is. Deze zou ik krijgen wanneer mijn britje een nestje zou krijgen of gesteriliseerd zou zijn. Bij Tica heb ik nagevraagt of er daadwerkelijk stambomen waren verstuurd naar de fokker en deze waren inderdaad verstuurd. (Van de kittens en van de moeder). Nu weigert ze de stambomen van de kittens te sturen. Ik heb tica gemailt maar zij kunnen niets doen. Ik heb dus wel voor de stambomen betaald, en mijn kittens verkocht met de belofte dat ik deze stambomen na zou sturen. De nieuwe eigenaren van de kittens zijn boos op mij omdat ik mijn belofte niet ben nagekomen, ook heb ik het verhaal aan ze uitgelegt. Ik vind dat ze terecht boos zijn. Maar weet iemand een manier hoe ik alsnog mijn stambomen kan krijgen? Toevallig weet ik dat 1 van de nieuwe eigenaren bij de politie werkt, en dat zit me al helemaal niet lekker.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Re: Weigert de stamboom te sturen.

Bericht door Brittenbolletje »

Mag ik weten (via pb) welke fokker?

Aangezien ik zelf britjes fok.

misschien kan ik je helpen?
Plaats reactie