Ik wil gewoon hier mijn verhaaltje even kwijt, aangezien ik een beetje verdrietig ben

Gisteren kwam ik thuis na een werkdag en ik merkte op dat mijn Minoush heel raar deed en enorm suf was. Ik vroeg wat er was gebeurt en mijn echtgenoot zei dat hij die gewassen heeft en vanaf dat moment heel raar doet. Ik liet ze nog wat rusten, maar ik had er geen goed gevoel over. Ik zei dat we haar maar moesten binnenbrengen want ze ademde zwaar en wou niet eten of drinken, was suf en als ze bleef staan fixeerde ze haar op ene punt...wat ze normaal nooit doet!!
Gisteren heeft mijn echtgenoot die in de dierenkliniek binnengebracht want ik had een meidenafspraak en hij vertelde mij dat ze daar ging overnachten voor een observatie. Alles goed en wel...ik belde hen vandaag op en vroeg hoe het was met haar...de DA zei dat ze vandaag aan de betere hand was, en dat ze al wat heeft gegeten en gedronken maar dat het nog niet 100% was, want met zo een harde val heeft ze haar ribben gebroken en heeft ze een hersenschudding... ik dacht van owww val?? Ik zei van hoe bedoelt u? Ze zei ja uw katje is toch gevallen?? ...ik had al een gevoel dat er iets niet klopte met Minoush want ze zag er echt niet goed uit!! Nouja DA zei dat gelukkig nog een klein katje is en dat het mss zal beter komen, maar toch een trauma heeft opgelopen en afwachten...
Meteen confronteerde ik mijn echtgenoot ermee!! Hij zei dat hij het niet durfde te vertellen en wist dat ik boos ging reageren en verdrietig zijn! Nu ben ik boos dat hij het heeft achtergehouden...ok ik begrijp het dat hij het niet slecht bedoelt, maar nu is mijn katje wel heel ziek!!
Pff hopelijk wordt mijn kitten beter...iemand raad? advies? tips? zelfde ervaring? Wordt ze beter? pff mis haar neusje neusje tegen mij
Hou je sterk Minoush!!