Vanaf gister avond lijkt het wel of mijn kat aandacht tekort heeft. Ze is niet gesteriliseerd. Ik denk dat ze zwanger is. Toen ik wakker werd lag er overal bloed! op mijn bed, op de grond in de badkamer en in de gang. ze blijft maar bloeden het druppelt overal. maar het bloed dat op mijn laken lag was een grote vlek. Ik heb mijn dierenarts gebeld en kreeg een reactie dat ze niets kon zeggen omdat ze de werkelijke hoeveelheid niet wist en dat ze ook niet zeker wist of ze zanger is. ze is btw 1 jaar
die kat komt geen aandacht te kort, die probeert jou te vertellen dat er iets goed mis is.Maar blijkbaar snap je dat niet, en ik snap dat niet! Bij het eerste spoortje bloed zit ik met kat en al in de auto. Hup, gaan dus, direct!!
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Ik snap de combi aandacht tekort en bloedverlies niet, maar zal wel te blond zijn voor deze redenatie.
Je had gisteren beter gelijk naar de dierenarts kunnen gaan, buiten kantooruren is er altijd een dienstdoende arts. Mijn advies maak vanmorgen meteen een afspraak.
Mijn advies zou verder zijn haar gelijk te laten steriliseren.
Iedereen is gewoon bezorgd bij zoveel domheid. Hoe dom kan je zijn? En ook al is het beledigend, ik vind het een belediging om dit soort dingen hier neer te leggen en niet meer in te loggen ( en dan komen de smoezen: ik moest werken, ik was zus of zo, gewoon irritant. )
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *