Wie heeft er leuke ideeën (met foto's) voor een speel/klim huis voor buiten?
Wij hebben de tuin vorig jaar afgezet voor onze 11 katten (de bovenkant ook), en willen
nu zelf iets leuks gaan bouwen waarin ze lekker kunnen spelen, chillen.
Groetjes v Pam
Speel/klim huis voor buiten
Speel/klim huis voor buiten
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Re: Speel/klim huis voor buiten
idee: boomstam neerzetten en daar horizontale plankjes in vast spijkeren?
foto's: geen, heb zelf geen tuin
foto's: geen, heb zelf geen tuin

- eveline1982
- Tijger
Wat gaaf! Wij hebben een tuintje dus daar past niet zoiets in, maar denk meteen aan flinke palen met hokjes en planken, wat een bofkonten zijn jullie katten dat jullie een speelhuis willen maken 

The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ik heb een ren en daarin een kinder picknick - tafel en een meubel van steigerhout, zelf ontworpen. Multifunctioneel, om op te zitten en om aan te krabben. En verder boomstammen en loopbruggen. Kijk maar in mijn foto-albam eventueel.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
-
- Huiskat
- Contacteer:
(vakantie) opvangen voor katten hebben vaak leuke "toestellen". Misschien kan je daar eens kijken?
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit meer van iemand zal houden dan van Chesko
Thea (@Chiquita) heeft een leuk speelhuisje in haar huis staan! Ik zou haar een pb-tje sturen, als ik jou was, of de vraag in haar album stellen. Foto's van het speelhuisje staan ook in haar album.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Bedankt voor jullie reacties.
We zijn nu bezig met een ontwerp vanuit een houten kinder speelhuis, en dan inpl. van glijbaan een klimplank, een tunnel enz. Als is tzt af is plaats ik natuurlijk foto's.
Wij boffen inderdaad met een tuin...
We zijn nu bezig met een ontwerp vanuit een houten kinder speelhuis, en dan inpl. van glijbaan een klimplank, een tunnel enz. Als is tzt af is plaats ik natuurlijk foto's.
Wij boffen inderdaad met een tuin...
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep