Teike, onze Noorse boskat is nu ongeveer een weekje bij ons, het gaat supergoed, ze eet goed, is superknuffelig en vind het dagelijks spelen na eerst twijfelen toch wel heel erg leuk! Loopt zelf naar de speeltjes en kijkt je aan van, he zullen we spelen!?

Als ik haar optil en ga zitten op de bank, springt ze direct weer weg en gaat op de grond staan, kopjes geven tegen mn benen, wilt ze dus wel geaaid worden, dat doe ik natuurlijk maar zou t zo fijn vinden als ze lekker op schoot komt, of naast me op de bank..
Ook naar boven gaat ze nu wat vaker, niet lang, maar dan ligt ze boven in de slaapkamer van een van de kinderen op het kleed, soms in de ene kamer soms in de andere. Ze is nog niet een keer in mijn slaapkamer geweest. Wij hebben ook geen kleed in onze kamer dus dat zal daar dan wel aan liggen maar s'nachts hebben we de deur van de woonkamer gewoon open en kan ze dus ook gewoon naar boven komen, dat doet ze dus niet, ze blijft s'nachts in de woonkamer. De deuren van de kinderkamers zijn s'nachts wel dicht maar onze slaapkamerdeur is open.Ik zou het dus ook best leuk vinden als ze bij me komt s'nachts, dat ze bij mij op bed komt liggen! Als ik dat lees hier van sommigen lijkt dat me zo fijn..
Denken jullie dat ze ooit nog eens op schoot komt? Zijn er maniertjes om dat voor elkaar te krijgen? Ze is dus wel heel erg knuffelig verder en heeft het wel toen een keer 'geprobeerd'..