Hagen Catit drinkfontein

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Hagen Catit drinkfontein

Bericht door DaVinci »

Naar volle tevredenheid heb ik hier al een poosje de drinkfontein van Catit staan. Helaas heb ik de adapter laten vallen, die daar niet tegen kon... :???:

Dus ben ik op zoek naar een nieuwe adapter. Ben al in de electronicazaak hier op dorp geweest en die kunnen er 1 voor me bestellen, maar helaas kost die 20 euro. En voor 27 euro heb ik een nieuwe fontein...

Kan iemand mij vertellen wie de leverancier/importeur voor Nederland is van Hagen Catit? Misschien dat zij me kunnen helpen aan een nieuwe adapter.

Of heeft er iemand misschien nog een adapter liggen van een fontein die stuk is gegaan ofzo? Uiteraard tegen vergoeding.

Ik zou het erg jammer vinden als ik een berg 'plastic' weg moet gooien, als ik met een nieuwe adapter ook geholpen ben...
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Hagen Catit drinkfontein

Bericht door Adriana »

http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerb ... ats/146093
is dit 'm en wat bedoel je met adapter?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Hagen Catit drinkfontein

Bericht door DaVinci »

Jep, die bedoel ik! Dat ding dat aan het eind van het snoer zit (van het pompje) dat je in het stopcontact steekt.
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Hagen Catit drinkfontein

Bericht door Ms Maaike »

Kijk even op conrad.nl, een supergrote online elektronica/gadgetwinkel. Daar hebben ze universele adapters van rond de tien euro (geloof ik). Belangrijkste is het aantal Volt dat je drinkfontein gebruikt, daar mag je niet onder of boven zitten. Aantal (m)Ampère is een 'vanaf' zeg maar; als je apparaat 600 mA aangeeft betekent dat het ding minstens 600 mA nodig heeft. Meer mag ook, maar ik weet niet tot hoe ver je er boven mag zitten.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
DaVinci
Poema
Poema
Berichten: 252
Lid geworden op: 24 jan 2011 11:02
Locatie: Zuidland

Re: Hagen Catit drinkfontein

Bericht door DaVinci »

Heb inmiddels een adapter met pompje gescoord! Bedankt voor jullie reacties!
Groetjes van Jeannette, Sara, Moos & Sepp

Met heel veel liefde voor altijd in mijn hart, mijn allerliefste Eusie & Gizmo
Plaats reactie