Ik zal me kort voorstellen
Ik ben Mosje15 dus ik ben 34 en nieuw hier.
Twijfel nog steeds (al meer als een jaar dus) of ik wel of geen kat in huis zal nemen. Wat doet mij zo twijfelen? Nou ik ben voornamelijk bang dat mijn meubels eraan gaan.... En dat weegt nogal zwaar bij dit besluit. Stom misschien maar toch!
Vraag aan jullie: Eerlijk, gaat een kat dit doen?
Want hoe weet zo'n kat nou dat hij aan een paal moet krabben en niet aan mijn bank???
Oh ja, ik zou geen kitten willen omdat het assiel voel genoeg zit en er vast wel eentje is die ons leuk genoeg vind om bij te wonen.
Thuissituatie:
Ons gezin zal altijd bij 3 personen blijven--man, vrouw en zoontje (van 18 mnd)
We wonen 3 hoog in een appartement van ca. 90 m2
Er zijn hier 3 buurkatten in het appartement. Het complex heeft een gemeenschappelijke tuin.
Man werkt ik ben huisvrouw.
We hebben altijd een hond gehad (helaas is hij niet meer). Dus niet echt kattenervaring. Maar dat zal wel komen. De bedoeling is dat de kat naar buiten gaat als hij er zin in heeft, maar hij moet ook even alleen kunnen zijn als ik boodschappen of wat dan moet doen. Geen uren dus...
Ik lijkt me zo leuk om een kat te hebben maar dit idee weerhoud mij er dus echt van.
Sorry voor het lange verhaal... nog één klein misschien heel dom vraagje. Gaat een kat 's nachts niet op het gezicht van een kind liggen per ongeluk???

Bedankt voor jullie tijd!