mijn dierenarts laat me barsten. ik snap alleen niet waarom. ik heb haar nog nooit wat aangedaan. op wat voor manier dan ook. zal mijn kop haar niet aanstaan?

vrijdag moest ik met mijn poes even voor consult en bloedprikken daar in de kliniek zijn. en ik zeg toen ik haar tegen het lijf liep. goedemorgen. ze loopt me straal voorbij. en zegt helemaal niets.

ik dacht. je hoort wel klantvriendelijk te zijn. al heb je nog zo de pest aan mij. bovendien is mijn poes daar pattient. niet ik. gelukkig werd mijn poes door een andere dierenarts behandeld. wat natuurlijk al afgesproken was. ze was jaren mijn dierenarts. voor mijn beide katten. 1 kat heeft ze een spuitje gegeven.(inslapen) vanwege nierfalen. ik heb van beide katten de medische dossiers opgevraagd. en stap over naar een andere dierenartsenpraktijk. die nog goedkoper is ook. maar leuk vind ik het niet om steeds ontlopen te worden door mijn voormalige dierenarts.

ik heb ook geen zin om te vragen waarom ze dat doet. ze ontloopt me toch steeds. een paar maanden geleden. ergens in juli vroeg ik of ze vriendjes met me wilde worden op facebook. ze heeft geweigerd. en sindsdien ontloopt ze me.
mijn kleine meid is alles voor me. kom je aan haar, kom je aan mij.