Katten overplaatsen.

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
MDVerheijden
Kitten

Katten overplaatsen.

Bericht door MDVerheijden »

Hallo!

Wegens beëindiging van relatie ben ik op zoek naar een nieuw, warm huisje voor twee
katers en een poes.

Het liefst zou ik ze alle drie meenemen maar dat is niet realistisch.
Mijn ex en ik zijn beide op zoek naar een nieuwe woning, maar te jong om zelfstandig
een huis te huren of te kopen. Ik studeer in Amsterdam, zij werkt fulltime in
Amsterdam. We zullen allebei een kamer of appartement moeten huren met andere
huisgenoten en wel op korte termijn omdat we ons huurcontract hebben opgezegd.
Helaas is het onmogelijk om met huisdieren een kamer of appartement te zoeken.
Tot nu toe zijn we overal geweigerd bij bezichtigingen en we merken dat het onhaalbaar
is om de katten te houden. Het doet alleen erg veel pijn bij ons allebei. We zouden ze zo
graag willen houden.

Nu heb ik al in mijn vrienden - en kennissenkring berichtjes verstuurd, maar misschien weet
iemand op het forum nog een oplossing? Iets waar wij overheen hebben gekeken?

PS: Heeft iemand ervaring met dierenboerderijen? Ik lees namelijk via Google dat er ook weleens nestjes naar boerderijen worden gebracht en dat ze daar met veel liefde en warmte worden ontvangen. Iemand enige ervaring?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groeten,
Mark.
eveline1982
Tijger
Tijger

Re: Katten overplaatsen.

Bericht door eveline1982 »

Hoi Mark

Gaat het om een nestje, of volwassen katten?
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
jennli
Tijger
Tijger

Bericht door jennli »

Wat naar voor jullie en jullie katten.