Bankplasser

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Ekua85
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 okt 2012 16:30

Re: Bankplasser

Bericht door Ekua85 »

Ik maak de bakken nu 2 keer per dag schoon, mocht ik tussendoor zien dat er iets in ligt dan schep ik dit eruit.

Er is al zo ontzettend veel geprobeerd... Peper op de bank, aluminiumfolie, etc etc. We zijn een beetje ten einde raad dus ik hoop echt dat het met die extra grote, hoge bak beter gaat.

Wat ik bedoelde met naar de boer is dat ze daar dan een buitenkat zou zijn, dan heeft ze dus geen mogelijkheden meer om binnen op de bank te plassen ;) De uiterste oplossing aangezien ik haar absoluut niet kwijt wil, maar we zitten gewoon met de handen in het haar. Mocht het niet gaan dan zal ze tzt weg moeten maar ik wil haar ook niet bij iemand plaatsen waar ze dan vrolijk verder gaat met bankplassen, vandaar die opmerking :)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Bankplasser

Bericht door Chiquita98 »

Dus deze lieve rustige kat die altijd binnen heeft geleefd en nog nooit naar buiten is geweest wil je dan een permanent buitenleven gaan geven? Ik snap niet dat je dat over je hart kan verkrijgen. Wie weet gaat het misschien bij een ander in huis juist wel heel goed. Bij katten zijn het soms van zulke kleine dingetjes die wij niet zien. Misschien toch eens met je probleem nog een x naar de huisarts of anders een gedragsdeskundige die kan gaan kijken of er iets in het gedrag of leefomgeving mis is.

Ik snap trouwens wel heel goed dat je met je handen in het haar zit. Dat zou ik ook hebben, maar ik doe liever nog de bank de deur uit dan mijn kat eerlijk gezegd.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie