oude plas op beton

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
Elisabeth32
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:53

oude plas op beton

Bericht door Elisabeth32 »

Wiske heeft toen ze hier voor het eerst was een keer op mijn tuinstoel op balkon geplast. Van de tuinstoel is het op het balkon gelekt. Daarna wel schoongemaakt (waarmee weet ik niet meer). Nu 5 maanden later zie ik een donkere ronde plek precies op die plasplek.
Iemand een idee of hier nu nog iets aan te doen is? Zo, ja wat?
Barberaatje

Re: oude plas op beton

Bericht door Barberaatje »

heel het balkon met chloorwater boenen? Dat haalt veel vlekken weg. Daarna goed naspoelen.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9352
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: oude plas op beton

Bericht door castratenkoor »

Chloor? Dat nodigt veel katten juist uit daar opnieuw te plassen......dat trekt aan en prikkelt de zintuigen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: oude plas op beton

Bericht door eveline1982 »

Zou ook geen chloor gebruiken, mijn kat is verslaafd eraan dus gebruik het tegenwoordig niet meer. Ook lijkt het mij dat je lichte kringen creeert op je beton. Heb geen tip verder, heb dit nog nooit aan de hand gehad gelukkig.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Ozzyzorro
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2011 20:42

Re: oude plas op beton

Bericht door Ozzyzorro »

Ik krijg hier veel vlekken weg door er soda overheen te strooien en na een nacht opzuigen of opvegen
Barberaatje

Re: oude plas op beton

Bericht door Barberaatje »

Ik wist dat deze reactie zou komen...Ik boen mijn balkon ieder jaar een keer met verdunde chloor en geen kat die er op plast (en ik heb er drie), ook geen lichte kringen want je moet het HELE balkon doen.

De kat waar het hier over gaat had op de stoel geplast en niet op het balkon zelf.
Plaats reactie