Wiske heeft toen ze hier voor het eerst was een keer op mijn tuinstoel op balkon geplast. Van de tuinstoel is het op het balkon gelekt. Daarna wel schoongemaakt (waarmee weet ik niet meer). Nu 5 maanden later zie ik een donkere ronde plek precies op die plasplek.
Iemand een idee of hier nu nog iets aan te doen is? Zo, ja wat?
oude plas op beton
Re: oude plas op beton
heel het balkon met chloorwater boenen? Dat haalt veel vlekken weg. Daarna goed naspoelen.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Chloor? Dat nodigt veel katten juist uit daar opnieuw te plassen......dat trekt aan en prikkelt de zintuigen.
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- eveline1982
- Tijger
Zou ook geen chloor gebruiken, mijn kat is verslaafd eraan dus gebruik het tegenwoordig niet meer. Ook lijkt het mij dat je lichte kringen creeert op je beton. Heb geen tip verder, heb dit nog nooit aan de hand gehad gelukkig.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Ik krijg hier veel vlekken weg door er soda overheen te strooien en na een nacht opzuigen of opvegen
Ik wist dat deze reactie zou komen...Ik boen mijn balkon ieder jaar een keer met verdunde chloor en geen kat die er op plast (en ik heb er drie), ook geen lichte kringen want je moet het HELE balkon doen.
De kat waar het hier over gaat had op de stoel geplast en niet op het balkon zelf.
De kat waar het hier over gaat had op de stoel geplast en niet op het balkon zelf.