radiatorhangmat

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6869
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

radiatorhangmat

Bericht door Dinky »

Ik kwam deze week (mede in het kader van dierendag) de volgende aanbieding tegen:
radiatorhangmat Paradise

Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben qua bevestiging?

Bij de petsplace hebben ze nog een andere hangmat voor aan de radiator van Adori in de aanbieding in het kader van dierendag: klik

De bevestiging van beide lijkt anders en heb geen idee wat steviger is en of er hier dus ervaringen mee zijn. Ik hoor het wel ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: radiatorhangmat

Bericht door mittenslief »

bij mij wordt er dankbaar gebruik van gemaakt hoor, ze kunnen er heerlijk in liggen ik heb de paradise
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: radiatorhangmat

Bericht door Ilone »

Het ligt eraan wat voor radiator je hebt.
Volgens mij is de Paradise alleen te gebruiken op een "ouderwetse" radiator. Daaronder versta ik: http://3.bp.blogspot.com/-xEUBVsdWaW8/T ... diator.jpg

De andere hangmat heeft een verstelbaar ophangsysteem, dus die is ook op te hangen aan een radiator met dichte bovenkant. En dan bedoel ik: http://www.eekinstallatietechniek.nl/co ... chniek.jpg

Betreft stevigheid lijkt mij dat de 2 matten niet zoveel van elkaar schelen.
Hier worden alle soorten hangmatten met liefde gebruikt, de meeste katten vinden het heerlijk.
Vooral in de winter ;)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6869
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: radiatorhangmat

Bericht door Dinky »

"ouderwetse" radiator met twee delen hebben wij inderdaad in de keuken waar ik hem op zou willen hangen. In de woonkamer hebben we een enkele radiator (dus veel smaller) en dat is niet handig omdat de gordijnen daarvoor hangen ;)

Dinky is wel zo gek dat ze haar mandje niet gebruikt dus het is afwachten of ze het gaat waarderen ;) De stoel waar onze vorige poes loulou ook altijd op lag (net als het mandje, daar was loulou niet uit te slaan) ligt ze wel gewoon op maar het mandje wil ze eigenlijk niet eens met 4 pootjes in staan ondanks dat we die daarna ook nog in de wasmachine hebben gehad :P

Maar als ik het zo lees zijn de ervaringen dus goed :)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: radiatorhangmat

Bericht door Chiquita98 »

Ik heb drie hangmatten aan mijn verwarming en ik schuif het gordijn er dan gewoon voor. Ze vinden het heerlijk!! Want het gordijn houd dan de warmte vast en dan is het dus lekker warm vertoeven in de hangmat 's avonds.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
sven0503
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 apr 2012 21:11
Locatie: Deventer

Re: radiatorhangmat

Bericht door sven0503 »

misschien ook maar eens zo'n ding halen.

Nu liggen ze hier vaak op een fleece-deken op de bank.. vinden ze ook heerlijk warm.
dat dekentje neem ik ook vaak mee als ik naar de DA moet, dan hebben ze een vertrouwd dekentje om op te liggen.
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: radiatorhangmat

Bericht door Ilone »

Wat bij mij een groot succes is, zijn de hangmatten aan de muur ;)
Je kan eens kijken in mijn album, ik weet alleen niet welke pagina...Heb er een soort kattenmuur van gemaakt haha maar ze vinden het heerlijk!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: radiatorhangmat

Bericht door ayla »

Leuk dat je daar over begint Ilone, ik was op zooplus aan het kijken bij de foto's en volgens mij zag ik jouw muur daar! Dat is toch pluis daar bovenop?

http://www.zooplus.nl/customerpicturedi ... gmat/52068
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: radiatorhangmat

Bericht door Ilone »

Haha ja! De derde voor het eind :grin: De oude versie dan wel ;) De spiegel is weg, en er is een paal tot aan het plafond naast gekomen ;)
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6869
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: radiatorhangmat

Bericht door Dinky »

Ziet er erg mooi uit Ilone :) Maar zo'n muur is hier geen optie ;)

Ben nog altijd in dubio. Vooral omdat mijn vriend het dus niet ziet zitten.......
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: radiatorhangmat

Bericht door Adriana »

radiator-hangmandjes waren hier een groot succes...

maar russen liggen het liefst op een kluitje..
Afbeelding twee ging nog, drie werd te veel..!

twee rusjes: Bolletje met Enzo op het randje ging nog wel, lijkt me niet comfortabel maar vooruit...
maar toen Maks zich vanaf de vensterbank in het nog lege hoekje liet zakken, begaf-ie het..
en daar zijn geen foto's van maar ik heb wel heel erg moeten lachen..
en er hing een leeg radiatormandje naast..

ik heb nu twee bananendozen aan elkaar gekoppeld, met fleecedekens bekleed en op een kastje bij een radiator in de gang gezet. daar slapen de heren tegenwoordig, dicht naast elkaar, deels over elkaar en soms ook dwars in de doos...
er komt nog een echte grote houten bak van berkenplaat (Gamma), maar dat is een knutselkarwei voor van de winter..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: radiatorhangmat

Bericht door ayla »

Geweldig Adriana! Ik heb geen foto nodig om me dat voor te stellen :)
Wat leuk dat het nog steeds kluitliggers zijn. heerlijk stel heb je daar. Komen er binnenkort weer wat foto's??
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: radiatorhangmat

Bericht door lidewij020 »

Misschein eens voorstellen aan Zooplus om een kingsize radiatorhangmat in het assortiment op te nemen.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: radiatorhangmat

Bericht door Chiquita98 »

3 op een rij! Das toch een geweldig gezicht! Vriendlief overtuigen hoor. Je hebt er juist geen last van omdat de mandjes toch aan de cv hangen.

Afbeelding
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6869
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: radiatorhangmat

Bericht door Dinky »

Is inderdaad een geweldig gezicht :)

Mijn vriend heeft vooral grote twijfel of dinky het wel zal gebruiken ;) Niet zozeer het "last" hebben ervan. 's avonds ligt ze namelijk meestal op haar grote ektorp-stoel van de ikea en overdag vaak in de vensterbank op doosje met handdoekje erover (kan ze als ze erop zit precies over het plakplastic heen kijken).
Ze heeft ook nog mandje staan (deze)) waar ze nooit in ligt ondanks dat we hem op verschillende plekken hebben gehad, zo'n catit speelrails waar ze nooit aan zit en deze krabspeelmat waar ze niet naar omkijkt.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie