Eerst waren ze eng, maar nu niet meer!

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
lidewij020
Panter
Panter

Eerst waren ze eng, maar nu niet meer!

Bericht door lidewij020 »

Een maandje geleden was mijn vriend jarig en had ik de boel versierd met ballonnen. De katten vonden de ballonnen heel eng in het begin, ze liepen er met een wijde boog omheen. Intussen liggen de ballonnen al een tijdje in huis en beginnen de katten er zelfs mee te spelen. Ik heb een filmpje gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=m3NAdQBfKT4
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Adriana

Re: Eerst waren ze eng, maar nu niet meer!

Bericht door Adriana »

deze video is privé en ik moet me daarvoor aanmelden. -- en dat ga ik dus niet doen..!
wat een onzin (vind ik).. eerst uitnodigen en dan bezoekers noodzaken om te registreren?
lidewij020
Panter
Panter

Oh de video stond per ongeluk verkeerd ingesteld zie ik. Ik heb de video nu op openbaar gezet. Dan hoef je dus niet te registreren.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Wat een leuk filmpje Lidewij! Gelukkig spelen ze er erg voorzichtig mee, want zouden ze niet erg schrikken als er opeens een ballon klapt?
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
lidewij020
Panter
Panter

Gelukkig lagen de ballonnen er al een week of 3 en zijn ze al een beetje zachter en uitgelubberd. Ik denk niet dat ze nog hard knallen. Er was een andere ballon daar heeft iemand (Blooker denk ik) een gaatje in gemaakt en die is gewoon leeggelopen. Hij heeft nog een tijdje die lege ballon in zijn bekkie rondgesjouwd. Hij pakt soms ook die grote ballonnen bij het tuutje in zijn bek, maar dat loopt wat moeilijk.
Ilovesiamesecats
Panter
Panter

Bericht door Ilovesiamesecats »

Als de ballonnen erg ver leegelopen zijn zou ik ze in de kliko gooien. Oosterlingen staan bekend om "pica," het eten van vreemde voorwerpen. Lucky en Pride kunnen er ook wat van :roll:

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
lidewij020
Panter
Panter

Gelukkig heb ik Blooker nog nooit rare dingen zien opeten. Hij sjouwt wel met van alles rond. Toch bedankt voor de waarschuwing. Ik hou het in de gaten.
Plaats reactie