gezocht
gezocht
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar iemand die een oudere poes van ongeveer 10 jaar wil een thuis geven, het is niet mijn poes, ik heb er 8, maar hij zit buiten op mijn tuinhuis, het is afgemaakt bij mij dat mijn poezen niet weg kunnen, vandaar dat hij op een dakje zit,hij is ontzetend lief, ik heb hem kunnen pakken zonder problemen en mee naar de dierenarts geweest, hij is gecastreerd maar zou een probleem aan de nieren hebben, nu geef ik hem alle dagen een pilletje, dat komt op 10euro per maand,is er hier een goede ziel die deze poes voor de rest van zijn leven toch nog een thuis wil geven, hij is echt super lief
- lidewij020
- Panter
Re: gezocht
Lief dat je je over deze kat ontfermd hebt. Misschien is het handig om je woonplaats erbij te vermelden.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Re: gezocht
Sorry,dat was ik vergeten, ik woon in Belgie in Kapellen, zolang het goed weer is, is het te doen voor hem maar als het winter word kan hij daar echt niet blijven zitten, ik kan hem niet de verzorging geven die hij verdiend en nodig heeft, met 8 poezen kan er echt niets meer bij,spijtig genoeg.