Ik ben hier al een ruime tijd niet meer geweest, voor ivm verhuizing. Wat tevens erg goed gegaan is met de katten!

Maarrr ik heb een andere vraag... Ik heb gisteravond een zwerfpoesje gevonden, van nog geen jaar oud. Graatmager, loopt wankel of mank en was apatisch op het moment dat ik haar van de grond haalde. Ze lag ook midden op een stenen wandelpad, naast een hele drukke weg.
Ik heb haar maar opgepakt, ze werd toen iets levendiger en de hele weg heeft ze in mijn armen gehangen. Ik had haar eerst in de gang gezet met natvlees, water en politie gebeld. Die verbonden mij door met dierenambulance, maar tot drie keer toe nam niemand op. Ik algemeen landelijk nummer gebeld maar zowel gisteravond als vandaag nemen ze niet op. Ze zit nu in de tweede slaapkamer met alle gemakken en ik doe schietgebedjes dat ze in een zichtbaar hoekje haar behoeftes doet, haha! Maar ze zit goed, ruim en behagelijk.. Veilig ook.
Ik geef het poesje nu ieder uur een klein beetje eten. Vlees of brokjes in water getrokken en het ziet er naar uit dat ze vandaag en vannacht ook hier gaat blijven.
Maar nu komt mijn probleem.. Ze heeft vlooien, mijn katten lopen een vlooienshot achter (gladweg vergeten) en mijn voorraadje aan zooi is kwijtgeraakt tijdens de verhuizing! Ze is zo mager.. En dan die bloedzuigende krengen op haar. Ik wil haar ook eens rustig zien liggen en niet om denhaverklap zichzelf bijten of likken door de vlooien. Mijn katten overleven het wel, maar zij.. Ik maak me zorgen.
Ik heb vanalles geprobeerd; dierenarts (vraagt weekend consultkosten!), mensen met dieren.. Niemand heeft wat.. Nu nog een wanhopiger poging.. Is er iemand hier in regio Tilburg met vlooienmiddel?? Ik woon in het centrum van Tilburg en wil het graag overkopen! Je zou mij er zoooo blij mee maken!
Groetjes, Ayla