Rare vraag

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Anne35
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2011 00:58

Rare vraag

Bericht door Anne35 »

Misschien een hele rare vraag, maar onze kat van 2 jaar oud speelde altijd heel veel in de buurt met de buurtkatten, 1 was zijn favoriet, die kwam ook vaak bij ons thuis. Nu zijn ze de flats aan het renoveren en al die mensen zijn verhuist, met hun katten. Het voordeel is, we houden voer over, want de hele buurt at altijd mee. Het nadeel, ik heb echt het idee dat onze jonge kat zijn maten mist. Hij mauwt de hele tijd, is ontzettend druk, is ook veel afgevallen ondanks dat ie prima eet.

Kan een kat vriendjes hebben en kan hij ze missen? Of vermenselijk ik nu teveel?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Rare vraag

Bericht door nellebel »

ik denk inderdaad dat de kat speelkameraadjes mist. en dan niet op een menselijke manier maar gewoon op zijn kattemanier. hij is gewend met andere katten samen te zijn en is nu ineens alleen. kun je geen vriendje voor hem bijhalen?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Rare vraag

Bericht door Chiquita98 »

Ja die mist zeker zijn kattevriendjes. Komen ze wel weer terug?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Anne35
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2011 00:58

Re: Rare vraag

Bericht door Anne35 »

Ik hoop het wel, we hebben nog een poes, maar die is zijn gekwal behoorlijk zat, hij wil alleen maar spelen en zij heel af en toe.
Er komen sowieso weer mensen in die appartementen, dus hopelijk dezelfde en anders andere met leuke katten.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Rare vraag

Bericht door pearlsofpassion »

Ik hoop dat hij snel terug een vriendje krijgt.
Ofwel via nieuwe buren, ofwel dat je zelf een vriendje voor hem in huis neemt. Zal de last ook van de poes afnemen. Ik heb hier ook een poes die het wel leuk vind dat de twee katers elkaar mollen en haar gerust laten. ;-)
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie