HELP

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Sierra
Kitten

HELP

Bericht door Sierra »

Help me, mijn kat heeft (zaterdag 19 mei) een kippenbotje opgegeten, deze had ze uit de prullenbak gepikt, ze heeft nu ineens heel ander gedrag.

ze heeft vorige week di 15 op woe 16 mei geworpen. en ze drinkt ook heel weinig op het moment.
dit probeer ik nu te verbeteren door haar vlees met water samen te mengen waardoor haar vlees heel erg papperig is.

ik ben nu dus bang dat *afscheid neemt* omdat ze bijna niet meer in de kraamdoos is en alleen maar naar buiten vlucht. de kittens die drinken ook niet 'allemaal' meer. we hebben 5 kittens gekregen en 2 daarvan slapen meer dan dat ze drinken, totop vandaag komen de kittens nog wel aan.

Help, ik ontvang graag advies.
Chiquita98
Tijger
Tijger

Re: HELP

Bericht door Chiquita98 »

Ik zeg voor de zekerheid naar de dierenarts en de moederpoes moet je niet naar buiten laten. Die moet je een ruimte aanbieden die rustig is voor haar zodat ze haar kittens kan verzorgen. Die kunnen niet zomaar alleen gelaten worden nu. Het zit er dik in dat jij/jullie de kittens moeten gaan voeren(speciale kittenmelk). Vraag de dierenarts om advies!! Anders ga je al je kittens verliezen ben ik bang
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Adriana

Re: HELP

Bericht door Adriana »

naar de dierenarts en zo snel mogelijk!
kippenbotjes kunnen voor verstopping zorgen en dat is levensgevaarlijk!
Plaats reactie