Weerstand

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
zoembij90

Weerstand

Bericht door zoembij90 »

Even een kort vraagje:

Wat geven jullie je kat voor een beetje extra weerstand?
Zoals bijvoorbeeld voor tegen een verkoudheid...

Groetjes,

Zoembij
nellebel
Tijger
Tijger

Re: Weerstand

Bericht door nellebel »

onze guusje krijgt momenteel druppeltjes propolis voor haar astma, maar ze kreeg voorheen dr Cat vitaal en fit.
dat is een poedervorm en is voor oudere katten of katten die ziek zijn of zijn geweest.
ze vinden het hier heerlijk. 2x daags een theelepel onder het natvoer. het poeder wordt dan heel romig.
guusje krijgt het nu nog een beetje voor de smaak omdat ze anders het eten niet wil omdat de propolisdruppel niet zo lekker zijn.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
zoembij90

Bericht door zoembij90 »

kan dat denk je ook bij kittens?
paasnini

Bericht door paasnini »

Llysine+b6, Gimpet Vitaminepasta en echinaforce.
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

dr cat kan ook bij kittens
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Cerna

Bericht door Cerna »

Wendy even een vraagje tussendoor: waarom ben je met dr. Cat gestopt?

Ik heb even gegoogled en het een-en-ander besteld: voor Cochi voor zijn stramme botten en plokkerige vacht, voor Amber tegen de snotterigheid (L.lysine helpt bij Amber toch niet echt geweldig, al weet ik natuurlijk niet hoe het zou zijn wanneer ik het niet had gegeven). Dat vitaal en fit lijkt me voor alle katten, oud en jong, prima spul en wanneer het ook nog lekker is, is dat mooi meegenomen.
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Ik gebruik helemaal niets verder voor de katten. Ze zijn gelukkig kerngezond en heb (nog) geen kat gehad die verkouden is geweest
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie