Vraag over Gebroken poot
-
- Kitten
Vraag over Gebroken poot
Onze kat 11 mnd heeft haar poot gebroken en is geopereerd. Complexe breuk, dus platen en pinnen hoog in schouder. 1200 euro verder en 6 weken benchrust. Na 5 weken mocht ze voorzichtig lopen. Het ging 5 weken enorm goed....maar gister wilde de andere kat met haar spelen door de bench heen en bo begint ineens enorm hard te miauwen en haar poot omhoog te houden. Na minuut ging het weer en liep ze weer door de bench, maar inmiddels heeft ze al 3x in 2 dagen enorm gemiauwd en die minuut pijn gehad...grote ogen en niet weten waar ze zoeken moet als ze stap verkeerd zette om vervolgens weer gewoon te lopen. Zoals ik zeg ging dit 5 weken allemaal prima! Leek het echt allemaal goed te komen. Vrijdag moeten we voor de eindfoto om e kijken of breuk geheeld is, maar ik ben best bang dat het mis is. Ze gaat zo achteruit! Heeft ze haar poot nu opnieuw gebroken? Of kan het een verdraaiing zijn, kneuzing, o.i.d.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Vraag over Gebroken poot
Ik zou zeker niet tot vrijdag wachten, maar maandag gelijk naar de dierenarts om te laten controleren.
Er kan best wat afgekneld worden of zo.
Als ze heftig pijn aangeeft en bij twijfel zou ik meteen naar de weekendarts gaan.
Er kan best wat afgekneld worden of zo.
Als ze heftig pijn aangeeft en bij twijfel zou ik meteen naar de weekendarts gaan.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
-
- Kitten
Ga ook zeker niet wachten tot vrijdag. Bel maandag meteen en hoop dat ze de controlegroep 5 dgn eerder ook willen/kunnen maken.
- Livewithlouis
- Poema
Ja verstandig dat je maandag gaat, sterker nog ik zou zelfs morgen al gaan, grote pupillen komt door adrenaline, en in dit geval zou ik een stoot adrenaline linken aan pijn...