het is een tijd geleden dat ik actief was op het forum. Ik weet helemaal niet of jullie Mouse en Zooey je nog herinneren, zo lang geleden

Sinds een paar dagen is Zooey dus ziek. Zij is echt een zorgenkindje en ondanks haar jonge leeftijd heeft ze best regelmatig iets. Vanochtend was ik er echt verdrietig over want ik raakte ervan overtuigd dat ik gewoon iets helemaal fout deed waarom ik met mijn katten regelmatig bij de dierenarts zit en mijn vriend zijn katten nooit iets hebben.
Nu dan, vanochtend met Zooey naar de dierenarts geweest. Ze is sloom, eet niet, drinkt amper, loopt amper, kon niet meer op het bed springen, zag er slecht uit, en heeft ons de hele nacht wakker geklaag-mauwt. Dus vanochtend zsm naar de DA. Die schrok van haar conditie, gelijk ter plekke bloedonderzoek. Hij dacht aan iets met de nieren of diabetes. Maar het bleek geen van dit allen. De bloedwaarden waren niet afwijkend. Maar haar temperatuur wel! Ze was super koud, de thermometer wilde haar temperatuur niet eens opmeten; dus onder de 32 graden.
Ze heeft wat medicatie gekregen en is mee naar huis met een verwarmingsmatje, aansterkvoer om te dwangvoeren en dus het advies; warm haar op! (ik mocht haar ook daar laten maar ik mocht het ook eerst thuis proberen, als het niet werkt gaat ze terug en dan ook aan het advies).
Het moeilijke is; mevrouwtje wil ABSOLUUT NIET op dat verwarm-matje. Ik heb er een theedoek en dubbele handdoek over gedaan en het is niet te heet, ik heb goed gevoeld met een koudgemaakte hand (omdat zij natuurlijk ook koud is) en het is gewoon warm. Ik heb nu het matje maar in het draagbakje gedaan zodat ze erin blijft zitten. Dat doet ze wel, maar ze is onophoudelijk aan het klagen en probeert er af en toe toch uit te komen; lukt dat niet, dan is het zelfs schreeuwen. Echt alsof ik haar de brandende plaat opstuur, ik voel me superschuldig. Maar ik heb net weer even temp opgenomen en ze is nog steeds veel te laag (32,5C). Klaagzang negeren en toch gewoon doorzetten? Iemand nog tips?
Ik voer haar voorzichtig bij met een spuitje en ook extra water met een spuitje - kleine beetjes tegelijk want anders spuugt ze het weer uit.