Kweet niet. Ik weet niet hoe "wild" (speels) Russen kunnen zijn, maar Britjes zijn best wel speels, al hebben de effen Britjes wanneer ze de kittenleeftijd voorbij zijn wat extra stimulans nodig.
Galopperen door het huis als een jong veulen, zoals Noa een paar keer per dag doet, heb ik Amber of Milka nog nooit zien doen.
Maar ik denk dat je ook op 66-jarige leeftijd nog best druktemakers om je heen kunt hebben (zo oud is het toch ook nog niet). Het gaat mij meer om de verdere toekomst: wanneer een kat gemiddeld 15 jaar wordt, dan ben ik 81 en dan zit er een risico in dat de katten mij overleven en dat wil ik niet.
Natuurlijk heb je nooit die garantie want ik kan vanmiddag ook dood neervallen, maar wanneer je 81 bent is dat risico toch groter. Of je wordt zelf hulpbehoevend en dan heb je ook nog de zorg voor je katten.
Ik denk dat ik vanaf mijn 65ste alleen nog zal gaan voor oudere asielkatten en dat ik, wanneer ik toch nog een keer twee kittens wil, daar geen tien jaar mee zal moeten wachten. En dus niet afbouwen naar twee. Twee is ook zo weinig!
Manlief vindt toch al dat hij niets te vertellen heeft over de dierenpopulatie, dus die legt zich er wel morrend bij neer (toen wij elkaar leerden kennen had ik zes katten, twee konijnen en twee cavia's, dus hij wist waar hij aan begon

)
Sorry Nathan, we zijn weer