twee katten reageren onwennig naar elkaar
twee katten reageren onwennig naar elkaar
Hallo!
Onze katers Flex en Dexter ( broertjes uit hetzelfde nest) komen sinds kort naar buiten.
Flex is net 1,5 uur alleen op pad geweest. Ik kon aan Dexter merken dat hij Flex miste.
Toen Flex eenmaal thuis was, reageerde Dexter alsof hij een vreemde kat zag. Haren recht overeind, dikke staart, raar miauwen etc. Erg vreemd! Waar kan dat aan liggen?
Onze katers Flex en Dexter ( broertjes uit hetzelfde nest) komen sinds kort naar buiten.
Flex is net 1,5 uur alleen op pad geweest. Ik kon aan Dexter merken dat hij Flex miste.
Toen Flex eenmaal thuis was, reageerde Dexter alsof hij een vreemde kat zag. Haren recht overeind, dikke staart, raar miauwen etc. Erg vreemd! Waar kan dat aan liggen?
Groetjes,
Anita
-Flex en Dexter-
Anita
-Flex en Dexter-
Re: twee katten reageren onwennig naar elkaar
Last van korte termijn geheugen verlies?
Waarschijnlijk herkende hij zijn broertje (even; neem ik aan) niet meer omdat ie naar 'buiten' rook, en dus wat anders dan normaal.

Waarschijnlijk herkende hij zijn broertje (even; neem ik aan) niet meer omdat ie naar 'buiten' rook, en dus wat anders dan normaal.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Haha ik denk het! Ik vond het erg raar om te zien in ieder geval.
Ik denk inderdaad ook dat het de geur was, waarom Dexter zo raar reageerde.
Ze spelen overigens ook alweer met elkaar, maar ik was erg benieuwd naar jullie reacties.
Ik denk inderdaad ook dat het de geur was, waarom Dexter zo raar reageerde.
Ze spelen overigens ook alweer met elkaar, maar ik was erg benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes,
Anita
-Flex en Dexter-
Anita
-Flex en Dexter-
- achtpuntzes
- Jaguar
je krijgt waarschijnlijk iets soortgelijks als je ooit met een van je katten naar de dierenarts gaat. de kat komt terug met een vreemde geur om zich heen en word dan vaak in het begin ook niet herkend door de andere kat. maar dat trekt altijd weer heel snel bij.
Ik ben al een keer eerder met alleen Flex naar de da geweest, maar toen reageerde Dexter helemaal niet zo vreemd.
Ach ja... ze spelen in ieder geval weer met elkaar
Ach ja... ze spelen in ieder geval weer met elkaar

Groetjes,
Anita
-Flex en Dexter-
Anita
-Flex en Dexter-
wat een leuek foto in je avatar zeg
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Dank je! Dat zijn mn twee doerakken 
De bovenste is Dexter en de onderste is Flex

De bovenste is Dexter en de onderste is Flex
Groetjes,
Anita
-Flex en Dexter-
Anita
-Flex en Dexter-
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ben je niet bang dat ze gaan sneuvelen zo los buiten (verkeer/vergif/kattenmeppers enz.)?
Is een kattenren of catproof afgesloten tuin dan geen beter idee - als je graag wilt dat de broertjes oud worden?
Is een kattenren of catproof afgesloten tuin dan geen beter idee - als je graag wilt dat de broertjes oud worden?
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Natuurlijk speelt dat wel in mn hoofd. Niet zozeer dat ze vergiftigd worden oid, maar dat ze aangereden worden.
Daar komt wel bij dat we in een rustige woonwijk wonen met nog tig andere katten en dat de doorgaande weg een stuk verder weg ligt. Ze komen alleen nog naar buiten als wij er zijn, omdat we nog geen goede kattenluik hebben. We willen namelijk een kattenluik die reageert op hun chip. Wie weet bedenken we ons en maken we een afgesloten tuin.
Daar komt wel bij dat we in een rustige woonwijk wonen met nog tig andere katten en dat de doorgaande weg een stuk verder weg ligt. Ze komen alleen nog naar buiten als wij er zijn, omdat we nog geen goede kattenluik hebben. We willen namelijk een kattenluik die reageert op hun chip. Wie weet bedenken we ons en maken we een afgesloten tuin.
Groetjes,
Anita
-Flex en Dexter-
Anita
-Flex en Dexter-