kattentuigje

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Conny55
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2012 10:47

kattentuigje

Bericht door Conny55 »

Sinds kort heb ik een kater van 7 jaar oud. Sjors. Een stoere vent die het leuk vindt geregeld de pootjes te strekken in de tuin. Ik merk dat mijn buren zeer geïrriteerd naar hem toe reageren en ben daar niet gerust op. Ik moet hem dus op de een of andere manier in mijn eigen tuin houden. De tuin dichttimmeren is geen optie; hij klimt met alle gemak over schuttingen heen en de coniferenhaag is ook geen probleem voor hem.

Nu heb ik heb een kattentuigje gekocht en zou hem met een lijn de nodige vrijheid willen geven, zonder dat hij zichzelf in gevaar brengt natuurlijk. Probleem is echter dat hij zich niet in het tuigje laat wurmen. Heeft iemand tips hoe ik dat het beste kan aanpakken?
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: kattentuigje

Bericht door Adriana »

rechtsboven zit een zoekfunctie en als je daar kattentuig intypt dan krijg je 14 berichten over tuigjes, welke en tips om te wennen. er is ook een topic over kattentuigjes.
en welkom op het Forum!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie