Gisteren hebben we helaas afscheid moeten nemen van onze witte, dove Noorse Boskat.
Het was een geweldige kat!
Hij was niet vaak buiten, maar vorige week trok hij de stoute schoenen weer aan, omdat het denk ik warm genoeg was. Na enkele ongeruste dagen, kregen we te horen, dat onze Boris dood in de bosjes lag.
Uiteraard hebben we hem direct opgehaald, zodat we hem een waardig afscheid konden geven.
Wat mij bevreemdt is, dat toen wij hem vonden er een klein emmertje naast hem lag met zo op het oog te zien wat water en zand. Ook lag er een kattenbeeldje bij(?). Maar wat mij het meeste zorgen baart is dat Boris er met open bek lag en de tong dubbelgevouwen. Nu leek het of er iets in zijn bek zat, maar dat kan ook een stuk van een blaadje zijn geweest.
Weet iemand misschien hoe dit zo kan. Als hij aangereden was, hadden we wel andere schade aan zijn lijf gezien, maar verder zag hij er nog goed uit. Hij is kwaad / angstig gestorven....
Overleden kater, oorzaak onbekend
Re: Overleden kater, oorzaak onbekend
Jezus, krijg er kippenvel van!! Ik zou autopsie laten uitvoeren. Dat is niet goedkoop, maar dan weet je wel de doodsoorzaak, ten minste als je die echt wil weten...
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie kat!!!
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie kat!!!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
- Kattenbella
- Tijger
Re: Overleden kater, oorzaak onbekend
Hij kan wel aangereden zijn en overleden zijn aan interne verwondingen.
Het kan zijn dat een kind hem heeft gevonden en zo iets voor hem wilde doen.
Sterkte!
Het kan zijn dat een kind hem heeft gevonden en zo iets voor hem wilde doen.
Sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"