Vanmiddag (!) komen ze Gaudi om 14.00 uur ophalen...
Door Gaudi te herplaatsen zal zowel Robijn als Gaudi gelukkiger gaan worden, zegt mijn verstand. Gaudi kan eindelijk zijn energie kwijt, als hij straks naar buiten mag, en Robijn krijgt haar rust.
Maar waarom voelt het dan niet goed?...

Mijn verstand zegt ook dat het egoïstisch is om ze gedwongen bij elkaar te laten leven, dat ik beide katten tekort doe, en dat Gaudi niet op korte termijn zal ophouden met haar te
bespringen/bijten/opjagen en te pesten, en beide katten dus helemaal niets aan elkaar hebben... Ik ben dan wel gelukkig met ze, maar ze zijn niet gelukkig met elkaar, en zullen dat waarschijnlijk ook nooit worden..
Mijn gevoel daarentegen zegt dat de perfecte wereld niet bestaat en dat Gaudi op een
gegeven moment Robijn wel meer met rust zal laten, als ie wat ouder is, en dat het uiteindelijk wel goed komt tussen die twee. Het heeft gewoon wat meer tijd nodig, en ik ben gewoon te ongeduldig...
Mijn verstand zegt dus dat ik Gaudi moet herplaatsen, maar mijn gevoel zegt dat ik Gaudi juist moet houden. Dat ik hem niet als een stuk vuil moet wegdoen..
Moet ik nu naar mijn verstand of naar mijn hart luisteren?
Naar mijn idee is het beter om naar je verstand te luisteren, en rationeel te zijn, maar is dat ook zo?
Die immense twijfel... Loop al dagen te janken..

Ik had een goed gevoel over Gaudi's herplaatsing, vooral omdat het een goed adres is waar ik een goed gevoel bij had/heb, maar nu het écht dichtbij komt, begin ik toch weer te twijfelen..
Wat is nu het beste, niet voor mij, maar voor Robijn en Gaudi?
Vinden jullie ook dat het beter is om Gaudi te herplaatsen, of vinden jullie dat ik te snel de handdoek in de ring gooi?
Ik besef dat ik wel erg laat ben om nu nog raad te gaan vragen, maar ja, ben zo aan het twijfelen, en zo gespannen. Sorry dat ik nu op het laatste moment de twijfeltrut ga uithangen, maar heb dringend behoefte aan een beetje steun/advies, denk ik...
Alvast bedankt voor jullie advies / steun!!!!