Haarkamstofzuiger....

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 761
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Haarkamstofzuiger....

Bericht door Lovecat »

http://www.zooplus.nl/shop/honden/verzo ... 74509#more

Wat denken jullie hiervan, zou dat nou werken? Mijn katten zijn doodsbang van de stofzuiger en ik denk dat ze die slang al associëren met gevaar :lol:

Ik ben tevreden over de borstels en kammen die ik nu heb, dus ik ga hem niet aanschaffen, maar vraag me af of dieren zich echt zo makkelijk zouden laten 'stof/haarzuigen'?!
Gebruikersavatar
helskinky
Poema
Poema
Berichten: 209
Lid geworden op: 09 apr 2010 22:36

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door helskinky »

Mio was eerst heel angstig voor de stofzuiger en dit is wel minder geworden. Hij blijft op de trap zitten als ik de kamer zuig, maar niet te dichtbij komen hoor. Staat ie uit dan loopt ie er wel langs maar kammen met de stofzuiger aan, op zijn lijfje!!!! No way!!
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door Catfish »

Wat een GAAF ding! Zou helemaal geweldig zijn voor Pippin, vind overal plukken van hem, maar zie het van z'n lang zal z'n leven niet gebeuren........ :lol:
Pippin: :shock: No way!!!!!
Hij vind gewoon kammen al een ramp (errug handig met een langhaar...), moet ik aankomen met zo'n ding.
Maar oh, sweet dreams........
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door Ilone »

Het zou errrrg handig zijn ;) Maar inderdaad voor veel katten onbruikbaar hihi.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door JLC »

Grappig apparaat, maar mijn katten trappen daar niet in. Die zijn al bang voor de stofzuiger.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door Adriana »

één en matige beoordeling van iemand die hem heeft uitgeprobeerd..
bijna euro 50,- voor iets met scherpe tanden aan de kam en verder in plastic en schuimrubber en volgens de beoordeling zwak uitgevoerd (dus snel kapot..) en ongetwijfeld zeker niet geruisloos.
ook nog even hun aanbeveling gelezen maar katten en honden verharen het hele etmaal door, dus verliezen tussendoor, als je dus niet haarzuigt, ook haar.
je haalt als je kamt/borstelt het op dat moment loszittende haar eruit maar haar dat erna los gaat zitten wordt opgeslikt of wappert in de rondte.

lijkt me een duur onding..!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door Anne »

Je kan het net zo goed met je gewone stofzuiger doen, alleen kun je daar geen kam aan zetten.
Ik borstel Tim altijd in de woonkamer met de stofzuiger erbij.
En een zak om de haren in te doen die uit zijn borstel (herderskam) komen.
Vind het dus een beetje onzinnig om daar dit apparaat voor aan te schaffen
Bij katten werkt zoiets denk ik alleen als je ze van jongs af aan zo behandeld, dus vanaf week 6-8, dan maar oppassen dat je ze niet prongelijk erbij opzuigt :grin:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Lovecat
Jaguar
Jaguar
Berichten: 761
Lid geworden op: 27 aug 2010 11:47

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door Lovecat »

Er is tot nu toe 1 review, daar kan je je niet geheel op baseren, maar er staat wel in wat ik al dacht over het apparaat; troeperige kwaliteit. Ik denk zelf dat er weinig katten zijn die het toelaten...
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door jennli »

We hebben wel jaren lang een stofzuiger met borstels voor de paarden gehad. Nu een grote fohn speciaal voor paarden. Vinden ze heerlijk! Maar voor de katten .... neee, dat gaat niks worden ben ik bang.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
manon3

Re: Haarkamstofzuiger....

Bericht door manon3 »

Ben bang dat dat hier ook niks gaat worden.Zo vlug als ik de stofzuiger tevoorschijn haal gaat poes al een veilig verstopplekje zoeken.
Plaats reactie