Zij zijn 17- en 19 geworden. Nu hebben wij sinds afgelopen maandag weer 2 katten in huis Het zijn afstandskatten van 9 jaar en we hebben ze uit het asiel gehaald. Onze vorige katten hebben wij als jonkies gekregen. Overdag liepen ze door het hele huis en lagen beneden in de mand bij elkaar. 'S nachts sliepen ze dan op zolder (waar nog een mand stond) en waar ook de kattenbak stond. De huiskamerdeur bleef dus 's nachts dicht en de volgende ochtend pas weer open.
Daar we dit bij de "nieuwelingen" ook weer zo willen gaan doen hebben we toen we ze uit het asiel haalden, vanuit de vervoersmandjes gelijk naar zolder gebracht, daar waar de kattenbak staat en tevens ook de mand voor de nacht. Het leek ons wel belangrijk om ze gelijk naar de plaats te brengen waar ook de kattenbak staat. Beneden in de huiskamer staat ook een lekkere mand. Tot nu toe zijn ze daar nog niet in geweest. 1 Van de katten is 1 of 2x de boel beneden komen verkennen, maar vlucht dan weer gauw naar boven en daar verblijven ze dan ook de hele dag en nacht. De andere kat is nog helemaal niet in de huiskamer geweest en verstopt zich geregeld op zolder
Ik hoop dat er binnenkort wel verandering in komt, maar ik vrees dat ik veel gedud zal moeten hebben.

Iemand ervaring hier mee?
Ik zal denk ik heel veel geduld moeten hebben, maar ik hoop maar wel dat er nog verandering in komt
Toch heel anders of je ze van jongsaf aan in huos haalt of zo..