Mijn kat Saba is sinds enkele weken het huis van de buren verderop aan het terroriseren. Zij hebben 3 katten en Saba gaat er dan heen om te vechten en het vervelende eraan is dat ze ook bij de mensen naar binnen gaat. Ze heeft er zelfs op het bed gepoept laatst en de buurman struikelde over haar toen hij de trap af ging. Daarnaast worden ze steeds wakker van de kattengevechten; altijd tussen Saba en één van hun katten. Ze zijn hier nu 2 keer komen klagen en terecht natuurlijk.
Ik heb haar nu een week binnen gehouden, maar voor Saba is dat echt geen leven. Ik heb ook gedacht aan apparaatjes die Saba af zouden kunnen schrikken, maar doordat de buren zelf katten hebben is dat geen optie. Ik wil haar dus buiten hebben, maar niet daar én afschrikmiddelen bij het huis van de buren kan ook al niet. Het Pet Safe-systeem lijkt dus de ideale oplossing.
Graag zou ik van mensen horen die dit systeem hebben en gebruiken (heeft de kat er zelf last van, begrijpt de kat het principe etc.).. Alvast bedankt