Wanneer kan ik mijn kitten antihaarbalpasta geven?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Isia
Huiskat
Huiskat
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 sep 2011 20:08

Wanneer kan ik mijn kitten antihaarbalpasta geven?

Bericht door Isia »

Halo Allemaal,

Ik kan op dit forum niet het antwoord op mijn vraag vinden daarom open ik een nieuwe onderwerp. Mijn Kalifornia is nu 5 maanden en heeft als elke Siberiaan een halflange vacht. Ze verlies niet zo veel haren. Een keer in de week word ze gekamd en geborsteld. Toch wil ik starten met een antihaarbal middel in de vorm van een pasta of snoep om de haarbalvorming te voorkomen. Kunnen jullie mij een advies geven? Ik dacht zelf aan Whiskas Antihaarbal snoepjes of Gimpet mout-soft extra pasta of Sanal Malte paste.
Groetjes van Isia en pootje van Kalifornia.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Wanneer kan ik mijn kitten een Antihaarbal pasta geven?

Bericht door nellebel »

ik heb gijs die haarbal snoepjes gegeven (guusje lust ze niet) maar ben er snel mee gestopt. wat een vieze kleffe dingen, kan toch niet goed zijn voor hun tandjes. ze krijgen nu van gimpet de pasta, maar heel af en toe. heb hem meer in huis voor noodgevallen omdat ze weinig haar verliezen (korthaartjes) en ik ze regelmatig borstel. ze zijn nu 6 maanden ruim, maar ze kregen het al eerder.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie