Aslan vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
helskinky
Poema
Poema
Berichten: 209
Lid geworden op: 09 apr 2010 22:36

Re: Aslan vermist

Bericht door helskinky »

Ik duim ook nog steeds mee, kom op Aslan naar huis toe!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5483
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Aslan vermist

Bericht door nellebel »

hier ook nog steeds de hoop dat hij terugkomt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

En anders sturen we namens ons allen een mail naar Hart van Nederland. Ze hebben vaker oproepen voor vermiste of gestolen dieren.
Je woont ook aardig centraal, ik zou er zeker voor gaan.
Sterkte meid, je verdient het dat hij terugkomt of in ieder geval dat je weet waar hij is.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Door de drukte heb ik van de week weinig tijd gehad. Ik heb echter een hele mail geschreven met uitleg en de hoop dat ze misschien iets kunnen opnemen in HvN.

Ik ga hem nu mailen naar het emailadres in dit topic en hopen dat de redactie er wat meekan!

Oh wel eerst even een fotootje bijvoegen!
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Aslan vermist

Bericht door puksji »

Ik hoop dat ze je willen helpen. Zou best kunnen, want ze doen het wel vaker. Je moet ook het filmpje erbij doen!
Aslan moet terugkomen!
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Aslan vermist

Bericht door ayla »

Wat triest dat Alslan nog niet terug is. Leuke naam trouwens, uit de narnia films?
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Klopt Aslan de leeuw uit Narnia:).

Hier is het bericht wat ik heb gemaild naar Hart van Nederland:

Beste redactie van Hart van Nederland,

Op 17 September is mijn kat Aslan vermist geraakt. Dit is een lieve Europese Korthaar(huiskat) met de kleuren cypersrood(oranje-achtig)-wit, zie bijlage + link. Aslan is als kitten door ons geadopteerd toen hij nog maar 6 weken oud was. Hij heeft nooit een moeder gehad en is dus erg aanhankelijk opgegroeid en zag ons min of meer ons als zijn ouders. Aslan is geboren op 15 mei 2010 en is gecastreerd, daarnaast is hij ook gechipt. Het is een kleine kat in het algemeen(3.5kilo wegend toen hij vermist raakte). Ook was de kleine jongen net bijgekomen van ziek zijn en had hij al een poosje last van ontstoken tandvlees om zijn tandjes. Hij is een binnenkat en kwam nooit buiten. Sporadisch zaten we samen even op een pleintje voor ons huis maar daar bleef het bij, hij ging nooit verder of bleef ook nooit lang buiten(alleen in de zomerperiode heel soms met ons). Hij is vermist geraakt in de omgeving van Leiden, wijk de Kooi, straat de Lombokstraat. Hij had GEEN halsband om toen Aslan vermist is geraakt! Ga dus niet af op de halsband die hij om heeft want hij droeg niets toen hij zoek is geraakt.

Wekenlang heb ik gezocht op elke mogelijke manier. Ik heb hem aangemeld bij alle mogelijke organisaties zoals; Amivedi, Dierenmeldpunt, Vermiste en Gevonden dieren, marktplaats, NDG, dierenambulance, het asiel en ga zo maar door. Daarnaast belde ik wekelijks naar de gemeente om te vragen of zij niets hadden gevonden. Ik heb minstens 900 flyers verspreid, ik heb in mijn eigen wijk huis-aan-huis bezorgd en bij alle centrale punten zoals supermarkten, bushaltes, scholen e.d geflyerd.

Daarnaast ben ik langs elke dierenarts in de omgeving gefietst om ze persoonlijk een flyer te overhandigen. Ik ben op alle tips afgegaan die ik heb gekregen maar zonder resultaat. Ik heb ik twee weken lang, elke dag van ochtends tot nachts lopen zoeken in de wijde omgeving van mijn huis. Bewapend met een zaklamp en brokjes ging ik donkere steegjes door, ploos ik struiken uit en keek ik onder elke auto die ik tegenkwam.

Ik heb zelfs rondgefietst met een sjaal achter mijn fiets in de hoop dat hij het spoor naar huis zou vinden. Ook heb ik advertenties/opsporingen geplaatst in de dagbladen van Leiden e.o.

In middels dik 1,5maand verder is Aslan nog steeds niet gevonden. Ik ben bang dat Aslan nog steeds op straat rondzwerft ergens in Nederland of dat hij inmiddels al een ander thuis heeft gevonden omdat het zo een aanhankelijke en lieve kat is. Via via kreeg ik de tip de redactie van Hart van Nederland een mail te sturen in de hoop dat jullie er wat mee kunnen voor jullie uitzending, omdat dit een heel groot deel bereikt en mijn laatste poging is om mijn allerliefste mannetje te vinden. Er schijnen wel een vaker vermiste dieren/opsporingen in Hart van Nederland te komen.

Hier is mijn mail en ik wil jullie dan ook vragen of er een mogelijkheid is om de vermissing naar voren te laten komen? Ik voeg een aantal foto's van Aslan toe en een YouTube filmpje van mijn kat.

Link:
Voor meer info: http://amivedi.nl/DierDetail.aspx?MeldingId=706528

Alvast bedankt voor de moeite en ik hoop z.s.m van u te horen.

Met vriendelijke groet,
Esther van der Veen
(Email en telefoonnummer hier)
---------------------------------------------------------------------------------

Ik ben helemaal vergeten te zeggen hoe erg we Aslan missen en hoe graag ik wil dat hij weer thuiskomt :-( . Soms denk ik aan hem en dan barst ik sporadisch uit in een huilbui, ik hoop dat zo hij ongedeerd is...
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 483
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Aslan vermist

Bericht door puksji »

Dat jij Aslan vreselijk mist blijkt hier wel uit hoor: "om mijn allerliefste mannetje te vinden"
Goeie mail, ik ga duimen!
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5483
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Aslan vermist

Bericht door nellebel »

hier ook duimen. aslan moet terug komen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Aslan vermist

Bericht door pinguin »

ik hoop echt dat ze reageren. en dat ze de oproep op t.v plaatsen. uit die hele mail blijkt wel dat je zielsveel van aslan houd. en wat je er allemaal voor over heb om hem terug te vinden.
kom op aslan lekker naar huis gaan. daar staat een heerlijk mandje met baasje die heeeeeeeeel veel knuffels voor je heeft. en een hoop lekkers
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Aslan vermist

Bericht door Kattenbella »

Hele mooie mail! Nu duimen draaien voor een reactie. Hoe je het allemaal nog een beetje vol?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Cerna

Re: Aslan vermist

Bericht door Cerna »

Goh Esther, met tranen in mijn ogen lees ik je mail. Wat heb jij je best gedaan en wat een liefde spreekt er uit! Ik hoop toch zo dat dit wel het gewenste resultaat zal geven.
Ook ik duim heel hard voor je!
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Aslan vermist

Bericht door pinguin »

misschien een raar iedee. maar kan je niet eens kijken naar iemand die paranomaal begaafd is. misschien kan die je wat meer vertellen over de plek waar aslan zich nu zou kunnen bevinden?
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Esther87
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 sep 2011 23:23

Re: Aslan vermist

Bericht door Esther87 »

Dank jullie wel!

Ik heb nog geen reactie terug helaas:(.

Een medium aan gedacht, maar ik ben bang dat ik bedonderd word en ze je gewoon voorliegen. En als ik hoop krijg die niet waar is ben ik bang dat dat mij alleen maar meer pijn zal doen.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Aslan vermist

Bericht door Anne »

Ik duim hier heel hard voor jou.
Wat een wanhoop maak je toch mee.


Kom op Aslan, gauw naar huis toe!!! Vrouwtje kan jou niet missen!!!

Hopelijk doet hvn iets met je duidelijke mail!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie