Kitten 9 weken met dunne ontlasting
-
- Kitten
Kitten 9 weken met dunne ontlasting
mijn kitten van 9 weken die heb ik al 3 dagen de eerte dag heb ik hem natvoer toen dat op was heeft hij broken gegeten sinds vandaag heeft hij beetje dunne ontlasting is dat normaal als hij van natvoer na brokken gaat en moet ik me zorgen maken en wat kan ik er an doen
Re: kitten 9 weken
Ben je zo op en ander voer overgestapt? Normaal moet je eerst mengen, het kan niet in 1 keer. Brokken zijn beter, natvoer is meer een verwennerij (uitzonderingen daargelaten).
Ik denk dat de diarree van de plotselingen wisseling van voer komt. Is het echter na twee dagen nog zo, naar de dierenarts! Uitdroging is zo gebeurd.
En leestekens plaatsen, leest een dtuk makkelijker...
Ik denk dat de diarree van de plotselingen wisseling van voer komt. Is het echter na twee dagen nog zo, naar de dierenarts! Uitdroging is zo gebeurd.
En leestekens plaatsen, leest een dtuk makkelijker...
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
-
- Kitten
hij drinkt nog wel en ij eet nu de brokken ook gewoon
ik gaf hem natvoer omdat hij voor de eerst keer bij ons was ik dacht ik verwen hem een beetje
het is niet echt diaree allen beetje dun
maar ja als het zo blijft ga ik met hem na de da
ik gaf hem natvoer omdat hij voor de eerst keer bij ons was ik dacht ik verwen hem een beetje
het is niet echt diaree allen beetje dun
maar ja als het zo blijft ga ik met hem na de da
Wel doen hoor, als het te lang duurt! Die kleintjes zijn binnen no-time uitgedroogd...
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Devi*
de ingewanden van zulke kleintjes zijn nog niet ingesteld op droge brokken en de overgang van poezenmoedermelk naar droog is ook veel te groot. goeie kwaliteit natvoer voor babykatten.. en langzaam wennen, eventueel brokjes weken..