Kittens eten uit elkaars bakje

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
joer88
Huiskat
Huiskat

Kittens eten uit elkaars bakje

Bericht door joer88 »

Nou ik heb dus net 2 kittens maar nu vinden ze elkaar zo aardig ik gaf ze net nat voer ze wisselde ineens om van bordje!!! Vreemd mar ook wel weer schattig.. ik ben benieuwd krijgen ze nu wel genoeg te eten??

Groet joery
jumper

Re: Kittens eten uit elkaars bakje

Bericht door jumper »

Wanneer ze goed met elkaar omgaan zullen beiden wel zorgen dat ze genoeg te eten krijgen. Ik zou wel in de gaten houden of niet 1 van de twee de ander er bij weg jaagt.
Mirjam86
Cheetah
Cheetah

Bericht door Mirjam86 »

Hier wisselen ze ook regelmatig om. Alsof ze willen kijken wat de ander krijgt (precies hetzelfde!)
Maar met natvoer doen ze het weer niet. Wel wacht het oudste kitten tot de jongste is uitgegeten en eet dan de restjes op. De jongste loopt zelf weg bij haar bak, dus het gaat niet om wegjagen.

Bij jou zijn ze ook niet even oud, toch? Zolang ze allebei blijven aankomen zou ik me er niet druk om maken hoor!
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
pearlsofpassion
Tijger
Tijger

Bericht door pearlsofpassion »

Kittens moeten toch altijd voer hebben staan? Hoe kunnen ze dan tekort komen?
En als ze samen eten, maar eens wisselen, krijgen ze toch nog evenveel binnen? Tenzij er eentje veel sneller eet natuurlijk, dat kan ook wel. Maar dan nog...
Er zijn wel meer katten die dat doen. Echt leren een eigen bakje te hebben, kost wat tijd en moeite en moet je er steeds bijblijven... Maar ik zie niet in waarom dat bij jou nodig zou zijn.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
joer88
Huiskat
Huiskat

Bericht door joer88 »

Neeej ik laat het lekker gaan ik zie de kleinste ook steds eten dus het komt goed ze krijgen beide genoeg!
Plaats reactie