Agressie tussen twee zusjes

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
det
Kitten

Agressie tussen twee zusjes

Bericht door det »

We hebben 2 poesjes van 4 jaar in huis, zusjes van elkaar. Ze hebben het altijd heel goed met elkaar kunnen vinden maar sinds 2 dagen is het helemaal mis. Midden in de nacht begonnen ze te gillen en krijsen. Overdag gingen ze weer normaal met elkaar om. Vannacht was het weer prijs. Tot 3x toe was het weer gillen en krijsen. De ene poes snapt niet wat er aan de hand is en gedraagt zich alleen bij mij normaal terwijl de andere (momenteel afgezonderd) constant met een laag gegrom van zich laat horen. Ik mag haar wel aaien maar zelfs dan maakt ze dit geluid. Wat kan er aan de hand zijn ??
nellebel
Tijger
Tijger

Re: agressie tussen 2 zusjes

Bericht door nellebel »

is er iets gebeurt? zijn ze ergens van geschrokken misschien, of iets veranderd in je situatie (1 bij de dierenarts geweest ofzo?)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
det
Kitten

Bericht door det »

nee, helemaal niets, dat is juist het gekke, ze zijn altijd dol op elkaar geweest
pearlsofpassion
Tijger
Tijger

Bericht door pearlsofpassion »

Ik zou eens bij de DA langsgaan om uit te sluiten dat er iets lichamelijks is. Misschien heeft ze wel pijn.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie