sinds woensdag hebben we naar een nestje kittens gaan kijken bij vrienden en ik was direct verkocht voor het katertje.
Nu het katertje nog maar 1 weekje oud is moet ik nog even wachten om het mee naar huis te kunnen nemen (wat me al zenuwachtig maakt

Maar dit is nog maar mijn eerste katje en ik zou graag enkele vragen willen stellen.
Ik heb een katertje gekozen omdat dat me wel lag en omdat ik altijd vrouwelijke honden heb gehad.
Nu zou ik graag willen weten wat zijn zo ongeveer de voordelen van een kat of een kater.
Niet dat ik bedoel dat er slechte dingen aan zijn maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Ook zou ik graag willen weten hoeveel keer je ongeveer de kattenbak moet verschonen.
Mijn vriend en ik gaan dan ook binnenkort alleen wonen en dit zal waarschijnlijk niet op het gelijkvloers zijn, dus ik hebben besloten (ook als het toch een gelijkvloers is) om het katertje altijd binnen te laten omdat we geen ziektes is huis willen of vechtpartijen met andere katjes of oepsnesten bij andere kattinnen(natuurlijk wordt hij gecastreerd).
Ook zou ik graag willen weten dat als je kitten iets vernield bij je thuis hoe je dit eventueel kan afleren want ik zou niet graag onze nieuwe meubels kapot zien gaan.
met vriendelijke groetjes
K'yannike
P.S.: Ook zal ik er nog snel even een foto bijzetten van mijn lieve schat zodat jullie hem ook eens kunnen zien.