Ik heb erg veel al gelezen in de voedingsafdeling van dit forum, maar kom er toch niet helemaal uit.
Wij hebben een lieve kleine meid geadopteerd uit het asiel, die momenteel daar nog eventjes zit i.v.m. lichte niesziekte. Dit weekend komt ze thuis. Ze is 9 maanden oud, maar erg klein voor haar leeftijd.
Heel enthousiast, en met navraag bij andere kattenliefhebbers die ik ken, hebben wij Felix gekocht. Brokjes en de geleizakjes. Veel gelezen hier naderhand en het blijkt dat het dus prut is.
Het dierenasiel heeft ons ook aangeraden geen voer te kopen met (veel) kleurstoffen. Verder hebben wij al een beetje Royal Canin Sensitive meegekregen voor haar.
Nu vroeg ik mij af welk merk voer dat we het beste kunnen gaan voeren. Ik wil wel graag een merk dat ook in de winkel te verkrijgen is (dierenwinkel, niet supermarkt ofzo

Moet ik perse Royal Canin blijven voeren, of is er ook een merk in de dierenwinkel verkrijgbaar dat ook goed is, maar wat minder duur is?
Ik heb veel merken voorbij zien komen, maar dan allemaal via internetwinkels. Vandaar dat ik nu even vraag wat een goed merk zou zijn, dat verkrijgbaar is bij een 'gewone' winkel.
Alvast bedankt voor jullie reacties!