Kat als logé

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
marijkje_84
Kitten

Kat als logé

Bericht door marijkje_84 »

Hoi Hoi,

Halverwege 2011 krijg ik de kat van mijn zus ter logeren. Tenminste dat is de bedoeling.
Mijn huis is een stuk kleiner dan hij gewent is en hij kan hier niet naar buiten wat hij nu wel kan.
Hebben jullie hier tips/suggesties voor?

Ik heb een heel klein balkon waar je op kan komen via een schuifpui in mijn woonkamer. Tegen de tijd dat de kat hier is zal het wel warmer worden en de schuifpui openstaan. Alleen ben ik bang dat de kat dan niet netjes op het balkon blijft maar er op uit gaat.
Nu hebben de buren er wel een stuk hard plastic voorstaan omdat ze zelf ook een kat hebben maar denk dat de kat van mijn zus daar gewoon overheen gaat.
Iemand tips om te voorkomen dat hij van het balkon afgaat. Is een tuigje dan wat? of de schuifpui niet open doen natuurlijk maar dat is ook zo wat. Maar wat moet moet.

Bedankt voor het meedenken alvast
katgevonden
Poema
Poema

Re: Kat als loge

Bericht door katgevonden »

Misschien een net spannen? Zodanig dat hij er niet uit kan komen. Bevestigen aan de muur van het huis, zodat jullie ook nog kunnen bewegen! Er bestaan kattennetten maar ik kon zelf voor weinig een oud net op marktplaats opscharrelen. Misschien ook een optie voor jullie? Zo kan de kat wel zelf beslissen hoe en waar die wil bewegen. En nogmaals het hoeft niet duur te zijn. Beetje creatief...en klaar! Het is ook maar voor even, toch? En anders kan een tuigje wel. Maar moet je er dan wel bij blijven omdat hij anders misschien verstrikt raakt of het te warm wordt, of hij eten wil, of plassen en ga maar zo door...
liefs, Nadia
Katie, Mauw en Sharief
Ringo en Elmo

R.I.P. 2pac
Plaats reactie