Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik heb een poes genaamd Tibbe die aan allerlei soorten voorwerpen likt, zoals computer, raam, koelkast, krukje, grond, stoel enz. Er zit dan niets van eten aan de voorwerpen en zelf kan ik niet zien wat er zo lekker aan is. Ook eet ze stofjes, draadjes en cadeaulintjes op. Ze is nog nooit ergens ziek van geworden en ontlasting ziet er altijd hetzelfde uit.
Ze is nu 3 jaar en ik het haar sinds ze 8 weken is.
Ze zit (jammer genoeg) de hele dag binnen omdat ze niet naar buiten kan in het huis waar ik nu woon, maar ze is nog nooit buiten geweest, dus ze weet ook niet wat ze mist (denk ik)
Ik weet dat ze het niet uit eenzaamheid doet, want ze doet het ook als ik vakantie heb en al 2 weken thuis ben bijvoorbeeld.
Ze eet alleen brokjes, want natvoer wil ze niet (geloof me, ik heb alle soorten al geprobeerd) Af en toe geef ik haar gekookte koolvis, wat ze lekker vind mits ik het niet te vaak geef, want dan laat ze dat ook staan. Ze krijgt wel kattensnoepjes, die vindt ze erg lekker.
Ze speelt wel met al haar speeltjes als ze zin heeft, en elke avond heeft ze haar 'gekke halfuurtje' waarin ze rondrent, springt, jaagt en speelt. Maar ze wil nooit met ons spelen. Ze vind ze het heerlijk om te kroelen en elke avond ligt ze op mijn schoot te slapen.
Kan iemand me mijn bijzondere kat leren begrijpen? Het zou heel fijn zijn

Alvast bedankt!
Oh ja, misschien heeft iemand ook een tip aan hoe ik kan zorgen dat ze aan de kattenpaal krapt en niet aan het behang. Ik heb al van dat speciale kattengeurspul erop gesmeerd, maar werken doet het niet. Bedankt!