Hallo allemaal,
Ik ben Annemiek en op me schoot ligt Pluisje, ze is net 8 weken oud en ik ben helemaal dol op d'r.
Ik vind het belangrijk voor een poes dat ze naar buiten kunnen en lekker kunnen genieten.
Nu heb ik op zooplus gezien dat je een net kan kopen en dit op een balkon kan bevestigen.
Hebben jullie hier ervaring in? Zo ja, willen jullie enkel wat foto's plaatsen als voorbeeld voor mij?
Alvast bedankt.
Groet,
Annemiek
Foto's balkon net
- Admin
- Administrator
- Contacteer:
Re: Foto's balkon net
Hoi Annemiek,
Ik wil je vragen om als je topics plaatst, dit in het juiste forum te doen. Een net over een balkon heeft namelijk niets met Kattenkwaad te maken
Als je in het forum Kattenbenodigdheden kijkt, vind je alvast een hoop foto's van kattenrennen en afgezette balkons.
Dit topic is verplaatst naar Kattenbenodigdheden.
Ik wil je vragen om als je topics plaatst, dit in het juiste forum te doen. Een net over een balkon heeft namelijk niets met Kattenkwaad te maken

Dit topic is verplaatst naar Kattenbenodigdheden.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Re: Foto's balkon net
Hoi Annemiek en Pluisje, en welkom
Als je even via de zoekmachine zoekt (bijv. "balkon afzetten", of "katten op het balkon" of "kattennet" dan zal je een hoop topics vinden waarin foto's staan van afgezette balkons
Edit: oh, Admin was me voor

Als je even via de zoekmachine zoekt (bijv. "balkon afzetten", of "katten op het balkon" of "kattennet" dan zal je een hoop topics vinden waarin foto's staan van afgezette balkons

Edit: oh, Admin was me voor

Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14