Hallo allemaal.
Ik heb een katje, van ongeveer 14 weken.
Eerst was hij heel erg actief, we hebben hem nu zo drie weken.
Hij speelde bijna alleen maar en rende achter ons aan.
Nu is hij al een week heel erg sloom en speelt hij helemaal niet meer.
Het lijkt hem helemaal niks te intereseren.
Hij kijkt er gewoon niet naar om.
Als we heb ergens neerzetten, gaat hij vrijwel meteen zitten.
Nou heeft hij op bijna al zijn botten een soort van kuiltje , ergens.
Heeft dit er iets mee te maken? denken jullie dat ik de dieren arts moet bellen?
Denken jullie dat het ernstig doen?
Wat moet ik doen?
Groetjes,
Sanne
Katje van 14 weken opeens niet meer actief
- Admin
- Administrator
- Contacteer:
Re: Katje van 14 weken opeens niet meer actief
Sanne,
Is je kitten op 9 en 12 weken ingeënt? Daarbij is het ook van belang dat het kitten ontwormd wordt. Kittens met wormen kunnen er lusteloos van worden.
Is hij ingeënt en ontwormd, dan zou ik zeker spoedig met hem langs de dierenarts gaan, aangezien een jong dier veel vatbaarder is voor ziekten dan volwassen katten. Ook hakt een kwaal er bij kittens meer op in dan bij volwassen katten.
Als hij al een week lusteloos is, zou ik persoonlijk niet te lang wachten en hem even door een dierenarts laten bekijken. Hopelijk is het niks ernstigs en is hij snel weer de oude
Is je kitten op 9 en 12 weken ingeënt? Daarbij is het ook van belang dat het kitten ontwormd wordt. Kittens met wormen kunnen er lusteloos van worden.
Is hij ingeënt en ontwormd, dan zou ik zeker spoedig met hem langs de dierenarts gaan, aangezien een jong dier veel vatbaarder is voor ziekten dan volwassen katten. Ook hakt een kwaal er bij kittens meer op in dan bij volwassen katten.
Als hij al een week lusteloos is, zou ik persoonlijk niet te lang wachten en hem even door een dierenarts laten bekijken. Hopelijk is het niks ernstigs en is hij snel weer de oude

"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
- pearlsofpassion
- Tijger
Natuurlijk moet je ermee naar de DA! Zeker als je iets ongewoons ontdekt!
Je zou normaal al zowiezo moeten gaan om te zien of er niets medisch mankeert, maar als je zelf al iets kan aanduiden.... Direct mee naar de DA!
Je zou normaal al zowiezo moeten gaan om te zien of er niets medisch mankeert, maar als je zelf al iets kan aanduiden.... Direct mee naar de DA!
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Ja hij is ingeënt. Ik ga er mee langs de dierenarts, en ik laat het jullie weten hoe het is afgelopen.
Bedankt!
Bedankt!