Stinkmuizen
Stinkmuizen
Hai,
Ik vroeg me af of iemand weet waar ik stinkmuizen kan bestellen voor mijn katten.
In de dierenwinkel hebben ze hier alleen catnip producten en die vinden mijn schatjes niet goed genoeg.
Ik bedoel de simpele stoffen muisjes. Dus geen extra poespas.
Meestal worden ze verkocht op beurzen.
Alvast bedankt voor de hulp.
Heb gegoogled maar kon ze nergens vinden.
Ik vroeg me af of iemand weet waar ik stinkmuizen kan bestellen voor mijn katten.
In de dierenwinkel hebben ze hier alleen catnip producten en die vinden mijn schatjes niet goed genoeg.
Ik bedoel de simpele stoffen muisjes. Dus geen extra poespas.
Meestal worden ze verkocht op beurzen.
Alvast bedankt voor de hulp.
Heb gegoogled maar kon ze nergens vinden.
Re: stinkmuizen
HEMA verkoopt een set van 3 stoffen muizen, redelijk formaat. maar weet niet of jij dat stinkmuizen noemt..
- Kattenbella
- Tijger

Wat wil je te stinken hebben?
Je hebt bij de dierenwinkel ook een spray waar katten helemaal voor gaan die je eroverheen kan spuiten.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Ze heten echt stinkmuizen Bella
Er zit 100 procent kattenkruid in en als het nat word dan stinkt het een uur in de wind.
Dina word er helemaal gek van. Ze blijft minstens 10 minuten er in rollen en verstopt het daarna in een hoekje voor haar volgende fix.
Heb ze gekregen van de fokker van Kyra maar heb ze daarna nooit in de winkel kunnen vinden.
Ze worden verkocht op beursen maar daar ga ik nooit naar toe.
Er zit 100 procent kattenkruid in en als het nat word dan stinkt het een uur in de wind.
Dina word er helemaal gek van. Ze blijft minstens 10 minuten er in rollen en verstopt het daarna in een hoekje voor haar volgende fix.
Heb ze gekregen van de fokker van Kyra maar heb ze daarna nooit in de winkel kunnen vinden.
Ze worden verkocht op beursen maar daar ga ik nooit naar toe.
ik had er nog nooit van gehoord, maar met wat googlen heb ik dit bericht gevonden op een andere site
http://www.mainecoon.nl/nl/interactief/ ... ?tid=33598
nou deed die link het niet meer, maar dan zouden het deze moeten zijn
http://eng.katzen-deko.de/zubehoer/5014 ... 03a7ba.php
en http://www.catsandthings.nl/ (nederlandse site)
heeft een onderdeel bij speelgoed met 100% kattenkruid speeltjes
http://www.mainecoon.nl/nl/interactief/ ... ?tid=33598
nou deed die link het niet meer, maar dan zouden het deze moeten zijn
http://eng.katzen-deko.de/zubehoer/5014 ... 03a7ba.php
en http://www.catsandthings.nl/ (nederlandse site)
heeft een onderdeel bij speelgoed met 100% kattenkruid speeltjes
- Kattenbella
- Tijger

Ik heb ook met je mee gekeken, maar niet echt gezien wat je zoekt of het moeten die katoenen muisjes zijn die niet verkrijgbaar zijn tijdelijk. Anders toch eens op een beurs gaan kijken, misschien een leuke aanleiding

"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Re: Stinkmuizen
Er zijn druppelflesjes te koop bij de dierenwinkel. verschillende namen, catnip etc. Er zit meestal valeriaan en hop in en dat stinkt. je kan het op willekeurig wat voor een artikel insmeren, balletjes, muisjes, kattenmand etc. Katten worden op slag "verliefd" op de plek en gaan rollen en likken.
grt
Cis
grt
Cis
"Cats aren't clean, they're just covered with cat spit."
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Bij de apotheek kun je valeriaandruppels kopen. Als je dat op een muis druppelt heb je een stinkmuis (ruikt naar zweetsokken zeg maar).
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Catnip zelf stinkt indd niet, dan zal het (icm) valeriaan zijn.
Wat boven al is gezegd, je zou ze ook zelf kunnen maken door er wat op te druppelen
Wat boven al is gezegd, je zou ze ook zelf kunnen maken door er wat op te druppelen

Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
dat is een goed idee.
Ik ga maandag maar even langs de appoteker.

Ik ga maandag maar even langs de appoteker.
De beursen zijn meestal niet in de buurt van groningen.Kattenbella schreef:moet er nog steeds om lachen Emmy
![]()
Ik heb ook met je mee gekeken, maar niet echt gezien wat je zoekt of het moeten die katoenen muisjes zijn die niet verkrijgbaar zijn tijdelijk. Anders toch eens op een beurs gaan kijken, misschien een leuke aanleiding
Behalve 1tje in december maar das nog erg ver weg.
Ik heb ze gevonden.
heb er gelijk een lading besteld.
heb er gelijk een lading besteld.
- Kattenbella
- Tijger
Foto's maken Emmy! Die katten worden echt zo lijp als een dubbeltje. Waar heb je ze gevonden?
hier hebben we ook een stinkmuis gekocht (bij een kattenshow) ik wilde wel eens zien hoe onze 2 katten er op reageerde
de oudste kat werd inderdaad gelijk verliefd op dat stink ding
want stinken doen ze
ze lag te rollen over de grond met die stinkmuis tussen haar voor pootjes in geklemd.... likte vervolgens de muis helemaal van boven tot onder... en beet er ook zachtjes in
bijna elke dag is ze wel met die muis aan het spelen en krijgt de muis een uitgebreide knuffel beurt
onze jongste kat moet er niet zo heel veel van hebben... geeft de muis zo nu en dan een kopje en dat is het dan... toen we de muis net hadden snuffelde hij er aan en deed een beetje raar... leek net als of hij onder de drugs zat
ben benieuwd hoe jou katten er op reageren Emmy

ze lag te rollen over de grond met die stinkmuis tussen haar voor pootjes in geklemd.... likte vervolgens de muis helemaal van boven tot onder... en beet er ook zachtjes in

onze jongste kat moet er niet zo heel veel van hebben... geeft de muis zo nu en dan een kopje en dat is het dan... toen we de muis net hadden snuffelde hij er aan en deed een beetje raar... leek net als of hij onder de drugs zat

ben benieuwd hoe jou katten er op reageren Emmy
Hm, misschien moet ik dan oo kmaar wat valeriaan op de muizen van mij druppelen.
Wellicht dat er een actie uitvoortkomt (ik zal de camera inderdaad klaar leggen)
Wellicht dat er een actie uitvoortkomt (ik zal de camera inderdaad klaar leggen)

Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop