Verandering in gedrag

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
liesassen
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2010 12:08

Verandering in gedrag

Bericht door liesassen »

Op een of andere manier maakt mijn kat chivas een verandering mee en dat uit zich in miauwen, weinig eten en sproeien tegen bijna alle hoekjes van de kamer en gisteren tegen mij! gisteren zijn we naar de DA geweest en zijn bij de laatste oplossing gekomen, nl de hormoon injectie! als dit niet helpt is het volgens de DA een persoonlijkheidskwestie.
daarvoor hadden we alles al geprobeerd om het plassen in huis maar te stoppen, Feliway, tweede kattenbak erbij ,ondertussen het laminaat vervangen omdat de geur in huis niet meer te harden was, me suf gegoogeld naar oplossingen om het plassen/ sproeien in huis te stoppen en dit uit geprobeerd. nu afwachten of de prik gaat werken...... ik hoop het voor chivas want door als er elke dag op je gemopperd wordt, wordt je er ook niet gelukkiger op.
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: verandering in gedrag

Bericht door JLC »

Is hij gecastreerd?
Zelf heb ik nog nooit gehoord van een hormooninjectie bij een kat. Dus daar heb ik geen ervaring mee.
Het zou een gedragsprobleem kunnen zijn. Maar eerst zou er goed uitgezocht moeten worden of er sprake is van een medisch probleem.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
liesassen
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2010 12:08

Re: Verandering in gedrag

Bericht door liesassen »

ja Chivas is gecastreerd. we zijn nu een week verder en het lijkt te werken! de populaire sproei/plasplekjes zijn schoon! nog even afwachten voordat we een feestje geven! :edance:
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Verandering in gedrag

Bericht door JLC »

Dit klinkt bemoedigend. Hoe vaak moet hij nou injecties krijgen?
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Plaats reactie