heeft iemand ervaring met Viyo? het is er in kitten, adult en senior-uitvoering en in twee formaten. http://www.viyo.com
bij zoek zag ik dat cari, camoth en uumie het hebben gevoerd, maar was het merkbaar?
wat ik tot dusver weet is dat Enzo er niet allergisch voor is (heeft melkeiwit en -suiker allergie) en het keurig van het schoteltje lebbert, dat zou kunnen helpen met leren drinken...
kabouterletters ontcijferd: bevat alle essentiele mineralen en vitamines en omega 3/6 - ingredienten: drinkwater, vlees en dierlijke bijproducten, plantaardige bijproducten, olien en vetten, melk en zuivelproducten, mineraalstoffen, inuline, fructo-oligosacchariden.
87% vocht, 1,62% eiwit, 1,20% ruw vet 0,86% as, 0,24% celstof
wat ik kan bedenken is dat een nierkatzel met gezondere darmwerking en verbetering van het natuurlijke afweersysteem (dat is wat Viyo claimt) het voor het nieren makkelijker maakt
en missch zelfs minder beroep hoeft te doen op het fuctioneren van zijn verzwakte nieren.
k zal de producent maar eens gaan bestoken met een aantal vragen....
Katten-'drink' Viyo
Re: Katten-'drink' Viyo
Angel heeft dit gekregen van de dierenarts toen hij ziek was
Hij is er daarmee wel snel bovenop geraakt
Dus het bevat denk ik wel heel wat goede vitaminen,
en hij drinkt dat heel graag.
Hij is er daarmee wel snel bovenop geraakt
Dus het bevat denk ik wel heel wat goede vitaminen,
en hij drinkt dat heel graag.
- Dafpoetser
- Jaguar
Toen mijn Tobber op het laatst liep, en zijn vachtje wat "plukkerig" werd, heb ik de Viyo Senior voor 'm aangeschaft, en waarempel...het vachtje knapte er zienderogen van op, en de kat oogde vitaler.
Hij vond het ook erg lekker in het begin (het stiiiinkt!!!), maar die hype was er toch al heel snel vanaf, en hoefde meneer het niet meer.
Hij vond het ook erg lekker in het begin (het stiiiinkt!!!), maar die hype was er toch al heel snel vanaf, en hoefde meneer het niet meer.
If you want the best seat in the house, you first have to remove the cat...
hier zie ik denk ik hetzelfde.
Mo haalt er zijn neus voor op en nu het nieuw eraf is, vindt Enzo vijverwater een stuk lekkerder dan Viyo en Haags leidingwater. dus leren drinken zal hij hier niet mee.
en nog eens heen en weer gemaild en ben toch ook beetje benauwd voor toedienen van al die stofjes, Enzo eet ook Orijen en kittenbroks van goeie kwaliteit, dus krijgt compleet alles binnen en dan is extra missch alleen maar ballast.
(en voor dat geld kan ik een leuk speeltje erbij kopen, hebben jullie cat dancer van zpls? geweldig hier!)
Mo haalt er zijn neus voor op en nu het nieuw eraf is, vindt Enzo vijverwater een stuk lekkerder dan Viyo en Haags leidingwater. dus leren drinken zal hij hier niet mee.
en nog eens heen en weer gemaild en ben toch ook beetje benauwd voor toedienen van al die stofjes, Enzo eet ook Orijen en kittenbroks van goeie kwaliteit, dus krijgt compleet alles binnen en dan is extra missch alleen maar ballast.
(en voor dat geld kan ik een leuk speeltje erbij kopen, hebben jullie cat dancer van zpls? geweldig hier!)
Ik heb het hier in Zwolle ook in de dierenspeciaalzaak gezien. Ik dacht eigenlijk meteen dat het een soort van yakult voor katten is. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik er van moet vinden. Ik vertrouw gewoon op mijn droog- en natvoer van Hills.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel