Opgezette tepelklieren bij Quin

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Meeg
Kitten

Opgezette tepelklieren bij Quin

Bericht door Meeg »

Hallo allemaal.

Een van mijn poezen, Quin, is 2 maanden geleden samen met haar zus gesteriliseerd. Sinds deze ingreep zijn er een paar kleine veranderingetjes in het gedrag ontstaan. Zo is Quin enorm aanhankelijk en doet Jessy heel de dag kletsen.

Wat ik vorige week bij Quin ontdekte was dat haar voorste 2 tepels opgezet zijn. De rest van haar tepels zijn plat zoals ze altijd waren, maar de voorste 2 zijn echt bultjes geworden. Nou moet ik volgende week voor entingen toch richting de dierenarts, maar wie weet kan een van jullie mij op voorhand vertellen wat dit zou kunnen zijn.

Bvd.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Re: Opgezette tepelklieren bij Quin

Bericht door Kattenbella »

Heb dit zelf nog nooit meegemaakt. Kan je niet je dierenarts even bellen en vragen wat zij ervan denken?
Laat je weten wat ze zeggen?
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie