Nou, ik heb vanochtend dus meteen de dierenarts gebeld en uit wat ik vertelde kon hij in eerste instantie maar 1 ding opmaken, namelijk dat ze waarschijnlijk een hersenbloeding heeft gehad

Pfff, dat komt hard aan hoor, maar hij wilde dus niet dat we op het spreekuur kwamen, die 10 minuten die daarvoor staan zijn gewoon veel te kort voor zoiets, hij wilde dat we haar kwamen brengen zodat ze er rustig de tijd voor kunnen nemen om haar te onderzoeken. Ook vroegen ze of ik eventueel toestemming wilde geven dat ze bloed konden onderzoeken en/of röntegnfoto's te maken, ja, daar zeg je uiteraard geen nee op.
Mensen, wat heb ik een pijn in mijn buik hierover zeg, ik hoor haar in mijn hoofd nog steeds klagelijk mauwen in haar vervoersbak

Willen jullie alsjeblieft duimen dat ze er weer bovenop komt??
Zelfs al is het inderdaad een hersenbloeding geweest, ik weet dat ze daarna nog rustig oud kunnen worden, en als ze problemen ergens mee heeft om dingen opnieuw moet leren, geen probleem, ik werk niet dus ben er de hele dag voor haar.
Alles wat we willen is dat ze weer gewoon zo gezond mogelijk naar huis mag komen.
Zodra ik meer weet laat ik het uiteraard weten.
Groetjes, Elly.