Kitten erbij, heb al 2 kittens van 6 maanden

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
Yen23
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2010 18:16

Kitten erbij, heb al 2 kittens van 6 maanden

Bericht door Yen23 »

Even een vraag:

Ik heb 2 broertjes Doofus en Gizmo van 6 maandjes oud. Ze gaan super goed met elkaar om. Spelen, slapen etc, ze zijn echt altijd bij elkaar. Nou is het zo dat mijn andere katje die ik hiervoor had nu een nestje heeft waar ik er ook graag een van wil.

Is dit verstandig?
En is het dan beter om een kater of een poes erbij te zetten?

Doofus en Gizmo zijn wel gecastreerd.
Roosje
Lynx
Lynx
Berichten: 169
Lid geworden op: 30 okt 2009 11:43

Re: Kitten erbij, heb al 2 kittens van 6 maanden

Bericht door Roosje »

mijn andere katje die ik hiervoor had
Mag ik vragen waarom deze kat de deur uit is gegaan?

Verder zijn je katten nog jong dus ze zullen een extra kat erbij wel makkelijk accepteren waarschijnlijk
Sinds 28-10-2009 trotse eigenaar van Rosa en sinds 20-02-2010 trotse eigenaar van Baret, twee hele lieve zwervertje uit het asiel!
Yen23
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2010 18:16

Re: Kitten erbij, heb al 2 kittens van 6 maanden

Bericht door Yen23 »

Maar is het dan handig om een kater of een poesje te nemen? Of maakt het niet zo veel uit?

Mijn andere poes Liefie heb ik helaas naar mijn bazin moeten brengen. Ik heb Liefie meegenomen vanuit mijn moeders huis toen ik op mezelf ging wonen. Ze was toen 7 maanden jong maar wel al naar buiten geweest. Ik ging op een flat wonen, maar hier kon zij helaas niet aan wennen! Ze is zelfs een keer van 4 hoog naar beneden gevallen!! Ook plaste ze in mijn hele huis, waarschijnlijk van de stress want op haar nieuwe adres doet ze dit niet meer. Ik heb er heel lang over gedaan om de beslissing te maken dat het beter voor haar was om naar mijn bazin te gaan waar zij lekker naar buiten kan.
Plaats reactie