En hoera: er verschenen steeds vaker gewone drolletjes in de kattenbak. Wij blij... Maar sinds het weekend vind ik ook weer meer zachte, lichter gekleurde ontlasting tussen de drolletjes. De da had gezegd dat als de diarree binnen een week tot tien dagen niet over was, ik weer moest bellen. Dus dat heb ik gedaan, en de assistente vroeg me tussen 17.30 en 18.00 uur terug te bellen, tijdens het telefonisch spreekuur. Volgens haar was er namelijk geen sprake van diarree, maar van zachte ontlasting, en was dat geen reden tot bezorgdheid. Maar als ik me toch bezorgd maakte, moest ik dus maar even met de da zelf bellen.
Goed, ik ga dus om 17.30 bellen, maar dacht: ik stel de vraag hier ook even: wat is het verschil tussen diarree en zachte ontlasting dan precies? Pippi's ontlasting is niet waterig dun, het is meer een soort... tja, pindakaas of zo (sorry voor degenen die op dit moment aan een lekkere boterham met pindakaas zitten

Is dit nou diarree of zit ik me voor niets zorgen te maken? Ik heb zelf tenslotte ook de ene dag zachtere ontlasting dan de andere dag, ligt er maar aan wat ik eet, en dan schrik ik ook niet. Ik heb wel al besloten om het natvoer een paar avonden over te slaan, en eens te kijken wat het effect daarvan is.