Herstel na operatie kat

Heeft je kat een ongelukje gehad, iets vreemds of giftigs gegeten, bel dan allereerst de dierenarts voor hulp. Daarnaast kun je er hier vragen over stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

dank je Cari voor je bericht, heb meteen op het topic gekeken!
Garfield is op dit moment ontzettend knuffelig. Ik speel uitgebreid met hem, en als ik op de bank wil gaan zitten, zit hij al mijn plek. lekker in de nek liggen, op schoot, ondersteboven, noem het maar op! Ben benieuwd naar morgen en heel blij dat ik mijn scheet weer ophalen mag. En nu maar hopen dat hij snel weer de oude Felix is.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

Hij is weer thuis! en garfield is zo lief opeens voor hem! Ging Felix helemaal besnuffelen en zelfs likjes geven en probeert nu door de tralies van de bench heen met Felix te spelen! zonder grommen of blazen! Ik ben zo blij!! :pdtura1:

Operatie is verder heel erg goed verlopen. Ik heb de foto's met plaatje gezien en dat ziet er prachtig uit. de botjes staan weer op elkaar :)
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door Adriana »

gefeliciteerd met de goeie afloop en gelukkig dat de broertjes nu geen mot hebben. missch is Garfield soort van jaloers op de aandacht voor Felix. heeft-ie nog een spalk?
k krijg volgende week vrijdag hetzelfde, dan is Enzo weekje weggeweest en zal anders ruiken en hoop dat MoMo net zo blij is hem weer terug te zien!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

sterkte ermee! ben erg benieuwd hoe MoMo goed reageert.

Felix heeft inderdaad nog een spalk, een hele mooie groene met smilies. hij ruikt ook helemaal niet naar vies ontsmettingsmiddel meer. Ze liggen nu heerlijk naast elkaar, neus aan neus te slapen :)
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door Adriana »

ayla schreef:Ik ben zo blij!!
kan ik me alles bij voorstellen + knuffels, :pdtura:
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Dido
Huiskat
Huiskat
Berichten: 30
Lid geworden op: 25 apr 2010 14:39

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door Dido »

Wat heerlijk dat alles goed gegaan is! En ach wat lief dat ze neus aan neus liggen te slapen. Spoedig herstel gewenst!
Groetjes Cleo, Ice, Roos, Cato en Boris
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door Cari »

Wat een fantastisch nieuws :edance: . Nou kan Felix in alle rust en vriendschap en stressloos herstellen :grin: !
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

Even een kleine update. Het gaat super met zowel Felix als garfield. Ze hebben geen mot met elkaar. Als felix jankt in zijn bench rent garfield naar hem toe en begint terug te kletsen. Felix wordt daar een stuk rustiger van. Felix lijkt weinig tot geen pijn te hebben. Alleen is de poot erg groot en log waardoor het lastig is een lekkere houding te vinden. Over een week voor controle terug en ik hoop dat zijn spalk er dan af mag. Zit nu alleen te denken hoe ik de zorg van Felix over een 4 weken regel. We gaan dan een weekend weg met mijn familie. Felix mag dan onder toezicht rond gaan lopen. Ik denk dat ik daar mee wacht tot ik terug ben van weekend maar neem ik Felix mee en laat de buuf op garfield passen? Of laat ik beide katten over aan de zorg cd buuf, Felix gewoon in zijn bench?
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

Even een kleine update. Het gaat super met zowel Felix als garfield. Ze hebben geen mot met elkaar. Als felix jankt in zijn bench rent garfield naar hem toe en begint terug te kletsen. Felix wordt daar een stuk rustiger van. Felix lijkt weinig tot geen pijn te hebben. Alleen is de poot erg groot en log waardoor het lastig is een lekkere houding te vinden. Over een week voor controle terug en ik hoop dat zijn spalk er dan af mag. Zit nu alleen te denken hoe ik de zorg van Felix over een 4 weken regel. We gaan dan een weekend weg met mijn familie. Felix mag dan onder toezicht rond gaan lopen. Ik denk dat ik daar mee wacht tot ik terug ben van weekend maar neem ik Felix mee en laat de buuf op garfield passen? Of laat ik beide katten over aan de zorg cd buuf, Felix gewoon in zijn bench?
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door Adriana »

gelukkig blijft alles goed gaan.
k denk niet meenemen en scheiden van Garfield, zijn eigen omgeving is toch wel het rustigst. heb je niet iemand die een paar dagen bij jullie in huis wil logeren en tegelijk een oogje in het zeil kan houden?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9345
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door castratenkoor »

Ik zou ze ook allebei thuis laten met vertrouwde verzorger.
Mooi dat het zo goed gaat met de broers.
Dinie
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

ga eens even rondturen in mijn vriendengroep of er iemand is die hier 4 dagen wil zitten. en anders wordt het toch het buurmeisje vragen of die wat regelmatiger langs wil komen.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

hier een foto zoals Felix er nu uitziet:

Afbeelding
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door Cari »

Agossie...dat dunne blote pootje dat er bovenuit steekt. Maar de smileys houden hem goedgemutst :grin: . Trekt ie 't een beetje?
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Herstel na operatie kat

Bericht door ayla »

hij houdt zich aardig rustig moet ik zeggen. Hij ligt op zich wel lekker in de bench en krijgt heerlijk veel aandacht. zodra wij thuis zijn mag hij eruit, bij ons liggen of in zijn krabpaal.
Hij gooit alleen sinds 2 dagen zijn drinkbakje om, dus ik ga zo een bakje voor aan het tralies kopen, zo een vogelbakje, want op deze manier ben ik bang dat hij te weinig vocht binnen krijgt + hij stopt zijn " groene" poot steeds in zijn drinkbakje en wordt dan kletsnat... niet helemaal de bedoeling met het gips eromheen :(.

Ik ben vandaag een dagje thuis en daar geniet meneer zichtbaar van. Lekker in de ochtend dicht tegen mij aan in bed, en nu ligt hij in zijn krabpaal, heb daar kippengaas omheen gezet, zodat hij niet voortdurend in zijn bench moet en hij wel lekker zijn eigen plekje heeft zonder dat hij teveel lopen gaat. En zijn broer is nu voortdurend bij hem: voorzichtig spelen, lief wassen, en die slaap nu inderdaad 's nachts op de bench!

morgen terug voor controle en we hopen zo dat het gips er dan af mag, nog iets meer dan 2 weken in de bench!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Plaats reactie